Miesten ajatusmaailma-asiaa...

Vierailija

Tapasin netissä söpön kohta kolmekymppisen miehen ja tapasin hänet nyt viikonloppuna ja vietimme illan ja yön kahden ja ainakin nauroimme paljon ja mies sanoi hänellä olleen mukavaa. Aamulla hänen heitettyään minut takaisin erotessamme puhuimme että linjoilla taas nähdään ja että hän joskus tulee myös luonani käymään(asumme 100 km päässä toisistamme) kun tulee muille asioille kaupunkiin. Mitä pitäisi tehdä? haluan pitää enemmän yhteyttä mutta miten tulkitsen miehen viestin.? onko tämä tapa että kuitataan että oli mukavaa mut ei kiitos vai onko miehet hitaita? olenko liian tyrkky jos laitan viestiä tänään? Olen melko kokematon näissä tulkitsemis asioissa monta vuotta seurustellleena.Voiko joku valaista minulle logiikkaa?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

erikoista keksisin sitte niille toisille treffeille? viimeksi siiderillä ja hänen luonaan lasillisella..Mitä erikoinen jäis mieleen ja olis sellasta mitä voisi tehdä kahestaa ja olis vähä "intiimiä"...muu kuin seksi...????

Vierailija

Ajattelin viedä miehen luistelee ja kahville..ruokaa en oikee osaa tehdä eikä vissii hänkään...joten jonneki kivaa ruokapaikkaan pitää siis viedä...ja yritän olla ahdistelemasta miestä liikaa...ja joku laitto että mies on selvästi varattu..

Olen miettiny asiaa ja todennu ettei sitten kerkiä ollenkaa olemaan naisensa kanssa ku kaikki vapaa-aika hänellä menee linjoilla kanssani urheiluhetkiä lukuunottamatta...:D

Vierailija

mies on ollut yhteydessä mesen kautta joka ilta kanssani ja puhunut puhelimessa. Tarkoittaako tämä sitä että voisi olla mahdollisuutta hänen suhteensa? ja ainoa asia joka häntä voi vaivata suhteeni on se että edellisestä suhteestani on 3kk aikaa...

Vierailija

Täällä moni on ollut sitä mieltä, että mies on kautta rantain antanut ymmärtää, ettei olisi kiinostunut ap:sta sanomalla, että tulisi käymään ap:n luona kun käväsee kaupungissa muilla asioilla. Mutta eikö mies ole voinut yhtä hyvin kautta rantain osoittaa, että tulisi mielellään uudestaankin. Kenties hän ei ole itse halunnut tungetella tai on halunnut ensin nähdä, onko ap kiinnostunut vielä näkemään ja sen vuoksi ehdottanut tapaamista muut asiat syynään. Äkkiäkös mies halutessaan syytä kaupunkivierailuun keksii. :)

Ei miehetkään aina ole niin suoria, jos ei me naisetkaan. :)

Vierailija

olen keskustellut seurustelusta miehen kanssa ja sanonut että sitä kun on pari vuotta sinkkuna ni ei uskalla enää niin rohkeasti hypätä suhteeseen. Että tottuu olemaan yksin..ja en uskalla viel toisil treffeil kysellä kiinnostaako seurustelu..ehkä sit kolmansilla jos niitä tokia ees tulee :D

Olen ainaki antanut ymmärtää että kiinnostaaa...ei ole se ainakaa miehelle epäselvää..olen antanut " pallon" hänelle..eri asia tajuaako hän sitä :D

-ap-

Vierailija

Itse sinkkuna päätin etten lähde niitä pelaamaan. Se on semmoista "saanko nyt soittaa, vai onko sen toisen vuoro, pitääkö odottaa kaksi tuntia ja kolme minuuttia ja sitten vasta vastata" säätämistä. Olen itse tunteiltani suora ihminen, enkä tahtoisi olla epäsuoran kanssa parisuhteessa kuitenkaan. Siksi päätin jo sinkkuilun alussa, että jos mieleni tekee laittaa viesti, sitten kanssa laitan! Ja toisaalta, jos joku laittaa viestin, eikä huvita sen kanssa olo, sen voi kanssa sanoa. Ettei se toinenkaan jää empimään.

Ja hyvin kävi. Muutamat katiskat tuli kokeiltua, mutta ihan hyvä mies sieltä sitten lopulta mukaan tarttui.

Vierailija

Saatan olla toki myös poikkeava mieheksi, mutta annan ap:lle neuvon: kysy suoraan, kiinnostaako seurustelu! En ymmärrä noita ihmeellisiä "pelejä" ja vatvomisia. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, ilmaisee hän sen varmasti sulle. Jos on epävarma ja "pelästyy" pois, tuskin siitä mitään vakavaa olisi tullutkaan. Jo ei ole kiinnostunut ollenkaan, homma loppuu tähän. Kaikissa tapauksissa saat asiassa selvyyden kohtuullisessa ajassa. Jos puolestasi mietit otatko yhteyttä yms., saattaa toisessa päässä syntyä helposti väärinkäsitys, että et ole kiinnostunut. Jolloin hänkään ei ole, ja homma loppuu siihen. Eli älä pelaa, ole avoin, kerro, mitä haluat!

Vierailija

Voithan ainakin laittaa viestiä, että sinulla oli tosin mukavaa yhdessä/viikonloppuna ja että tutustuisit häneen mieluusti paremmin.

Vierailija

miten selitätte sen että ekoilla treffeillä seksi ei onnistunut juuri ollenkaa kännin ja jännityksen ansiosta ja joka ilta oltu yhteydessä...????

Vierailija

Lainaus:

miten selitätte sen että ekoilla treffeillä seksi ei onnistunut juuri ollenkaa kännin ja jännityksen ansiosta ja joka ilta oltu yhteydessä...????

Känni + jännitys + ekat treffit = takuuvarma resepti tosi huonolle seksille.

Asutko isossa vai pienessä kaupungissa? Siitä vähän riippuu minkälaisia vaihtoehtoja treffeille on. Onko mies urheilullinen, vai sohvaperuna? Rauhallinen vai seurallinen vai seikkailullinen? Entäs mitä itse tykkäät tehdä? Voittehan te vaikka vain tehdä ruokaa yhdessä ja katsoa elokuvaa. Tai mennä elokuviin. Tai luistelemaan. Tai koiranäyttelyyn. Tai keilaradalle. Tai museeon ja kävelylle ja kaakaolle rantakahvilaan. En tunne teitä, niin en tiedä mitä suositella. :)

Tässä ketjussa on aika monta kyynikkoa vastaamassa. Tytöt, ei sitä noin vähästä voi vielä tietää onko mies peluri vai tosissaan - tai vaikka peluri joka onkin tällä kertaa ihan tosissaan. Ihmisiä on ujoja ja kiltejä ja saamattomia ja epävarmoja ja vaikka mitä; on ihan hölmöä päästää heti kaikki miehiä koskevat ennakkoluulonsa valloilleen ennen kuin tietää ko. ihmisestä mitään.

Ap, ottakaa rauhallisesti, älä suotta ahdista miestä vaan nauti hetkestä.

Vierailija

...mies on varattu. Täysin selvästi. Olet mukavan välimatkan päässä, ja hän mielellään tietysti näkisi sinua kun tulee kaupunkiin: kääntyy suomen kielelle "olen varattu".

Ota häneen yhteyttä ja ilmoita, että olet tulossa hänen kotipaikkakunnalleen huomenna, että jos voisit mennä hänen luokseen. Katso miten hän siihen reagoi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat