Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että oma mies ällöttää?

Vierailija

Meillä on takanamme pitkä suhde ja yksi ihana lapsi. Pikkulapsiaika oli muuten helppoa mutta riitelimme enemmän kuin koskaan ja aloin nähdä miehessäni puolia jotka ärsyttivät ja söivät luottamusta. Mies taantui monessa asiassa itsekin lapseksi ja monta kertaa sain mennä esim. riehuvan taaperon ja miehen väliin muistuttamaan että mies käyttäytyisi kuin aikuinen. Koko ajan tapahtui jotain joka satutti minua, mies mm. "unohti" kaikki tärkeät asiat ja olin yksin vastuussa lähes kaiken muistamisesta.

No, nyt pikkulapsiarki alkaa olla takana päin ja huomaan että mieheni kirjaimellisesti ällöttää minua. :( Seksi ei suju kuin silmät kiinni ja mielikuvitusta käyttämällä, suutelua ei ole juuri ollenkaan ja kun sitä tapahtuu, yökkäysrefleksi on lähellä. Mies ei houkuta missään muodossa enää, kyllästynyt olo tulee kun katson häntä ja tunnen oloni melkeinpä likaiseksi jos mies ehdottelee jotain siinä mielessä.

Mies jakaa kyllä arjen kanssani mutta kaikki lepää loppujen lopuksi vielä vain minun harteillani; päätökset, laskut, järjen käyttö jne. Tuntuu pahalta että näin tunnen mutta en voi valehdella itselleni enää. Miehelle tulee sanottua vähän pahasti aina riidoissa.

Kaipaan neuvoja jaksamiseen niiltä, jotka mahdollisesti ovat saman läpikäyneet tai kokevat samoja tunteita tällä hetkellä. Myönnän että pariterapia tms. ei kiinnosta minua enää ollenkaan, haluan vain tietää kuinka jaksaa tätä arkea lapsen vuoksi...

Kommentit (6)

Vierailija

Tässä 20 vuoden aikana on noita ällötyksiä tullut ja mennyt useampaan kertaan. Pointti on mulla ollut se, että olen mieheen sitoutunut, luvannut tahtoa huonoinakin hetkinä. Se on nimittäin aika paljon sun omasta asenteestasi kiinni, mieshän on sellainen kuin on, sun ajatukset vaan siitä on muuttuneet. Ja niitä ajatuksiahan pystyy kyllä ohjailemaan ja muuttamaan.

Vierailija

jälkeen hänen ominaishajunsa muuttui niin, että haju alkoi ällöttää minua. Suuteleminen, lähellä oleminen kuvotti. Kamala tilanne. Lopulta tuli avioero :/

Uusimmat

Suosituimmat