Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**HEINIKSET-06** Äitien ja taaperoiden kuulumisia...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

No niin, hyvää tätä vuotta eli 2009, alkaa kolmas vuosi meidän lapsukaisilla vuosimallia 2006! Niin se aikaa rientää...

Vuosi vaihtui rauhallisesti ja nyt taas arki alkanut, kun koulut ja kerhot ym. ruvenneet pyörimään. Nyt ollaan paljon käyty luistelemassa muksujen kanssa, pieninkin jo pysyy pystyssä luistimilla :-D ja muutenkin on tomera poika, pitää kyllä puolensa noiden isompien kanssa. Itse olen nyt taas kovasti neulonut ja päässyt käymään lenkillä useampana päivässä viikossa ja kyllä tuntuu mukavalta kun saa ihan rauhassa mennä ja antaa ajatusten olla vaan...

Niin nyt olen vaihteeksi kotona kun työsopimus loppui vuoden lopussa, mutta toisaalta ihan mukava olla kotona ja lapsetkin saa olla kotona. Flunssakierre on vihdoin meilläkin ohi, jippii, toivottavasti ei vähään aika tule :-)

että tällaista, toivottavasti käytte kertoilemassa kuulumisia tänne :-)

Tammikuu terveisin: Tupuhupuna

Kommentit (5)

Vierailija

heipsan jälleen! Löysinhän meidän pinon tuolta :-) ja olipa mukava lukea saraidan kuulumisia ja onnea uuden työn johdosta, kyllä olen sen huomannut että säännöllinen työrytmi itsellä on kaikille parempi....

no nyt olen kyllä jälleen kotona lasten kanssa, mutta teen aina viikonloppuisin hommia, toisaalta se tuntuu välillä kyllä hyvältä kun on viikko takana lasten kanssa :-)

Aika rientää tosi nopsaan, meidän pikku-ukko täyttää heinäkuussa JO 3 vuotta ja neiti lähtee syksyllä eskariin, eli paljon muutoksia sitten kesän jälkeen....

nyt ollaan vaihteeksi taas terveenä, ollaankin sairasteltu nyt urakalla moneen otteeseen...

meillä on vielä ukolla yövaippa, mutta muuten mennään ilman vaippaa ja kaikki tekee mitä isommatkin ja nyt on kans vaihe et minä ite! välillä oikein huvittaa katsoa ukon touhuja....

ulkona on nyt mahtava keli, aurinko paistaa ja pakkasta vaan -5 astetta, taidankin lähteä lapsosten kanssa ulos...ja kun on ruokakin jo valmiina, niin sitten tultais syömään ja pääsisi taasen neulomaan :-)

että tällaista meille...oikein mukavia helmikuisia päiviä kaikille!!

Vierailija

juu, tulinpa piipahtamaan ja nostan samalla meitin pinoa, niin ettei katoa...

meillä taas vaihteeksi sairasteltu ja kunnolla...vanhin poika oli viime viikon kokonaan pois koulusta, kun oli mm. päänsärkyä, kuumetta, yskää...lääkärissä käytiin niin paha keuhkoputkentulehdus,silmätulehdus, nielurisat tulehtuneet ja sitten vielä angiina :-(

no, nyt sitten kun isoin poika rupee vähän olemaan kunnossa, niin pienimmäinen yskii siihen malliin, että varmaan kipeäksi tulossa. Neiti ei vielä onneksi ole valitellut oloaan, mutta saas nähä...

itselläkin vähän tänään olo ollut sellainen ettei jaksa mitään tehä...mutta onhan se toisaalta välillä hyvä huilata yksi päivä, kun muuten tuntuu että tulee mentyä tukka putkella koko ajan....

no nyt lähden käymään lenkillä jos se vaikka piristäisi :-)

Vierailija

Minä sain vihdoinkin kaipaamani säännöllisen työajan ja olen ollut toistaiseksi ainakin ratkaisuuni tyyytyväinen. Niin paljon helpompi lastenkin vuoksi, ettei tarvitse iltaa tai yötä olla aina poissa. :D

Lapset ovat päiväkodissa ja syksyllä sairastelivat aika paljon, mutta nyt olemme olleet terveitä toistaiseksi. Tosin putkien laitto toistamiseen olisi edessämme ensi viikolla. Ensimmäiset putket Mona sai 1v3kk iässä ja kun ne poistuivat, alkoivat tulehdukset uudestaan. Nyt ensi viikon torstaina menemme korvaklinikalle heti aamusta, putkien avulla tulehdukset onneksi viimeksikin loppuivat toistaiseksi.

Astman puolesta nyt vuorostaan on ollut helpompaa, hengenahdistusta ei ole ollut ja lääkitys tuntuu auttavan ja hyvä niin.

Monastakin on kasvanut tomera tyttö. Vaipat jäivät pois jokin aika sitten ja "Minä itse"-vaihe tuntuu olevan arkipäivää. Hassu pikkuinen höpöttelijä, vähän siskoaan ujompi ja arempi, mutta reipastunut paljonkin. Kasvussa ottanut myös ikäisiään kiinni, vaikka samanlainen pätkä hänestä taitaa tulla kuin äidistäkin ;)

Aika on mennyt hurjan nopeasti. Niin nämä meidänkin lapset alkavat olla jo "isoja" tyttöjä ja poikia monen taidon suhteen ja toisaalta taas niin pieniä ja hellyttäviä. Onneksi ovatkin, ainakin vielä hetken. Vaikka välillä just se onkin rasittavaa. ;)

Vierailija

ajattelin että meidän lapsukaiset enää ole mitään pieniä taaperoita joten siirrytään tuonne leikki-ikäisten puolelle :-) tervetuloa vaan sinne kirjoittelemaan kuulumisia :-)))

Uusimmat

Suosituimmat