Mielenkiintoista: voisiko tällainen tosiaan pelastaa parisuhteen?

Vierailija

"Sun pitää ruveta näyttelemään sitä rakkautta.

Kohtele miestäsi niin kuin haluaisit hänen kohtelevan sinua. Älä kilpaile miehen kanssa siitä kumpi tekee ensin mitäkin, ota ensimmäinen askel. Ala kohdella häntä ikään kuin olisit häneen mielettömän rakastunut. Kokeile yhden viikon verran ja seuraavalla viikolla voit hämmästyä, sillä tunteet tulevat perässä, kunhan vaan alat käyttäytyä "ikään kuin". Olen itse kokeillut ja se todella toimi!"

Kommentit (8)

Vierailija

Mies ei kuitenkaan muuttunut, vaikka näkikin, että minussa oli muutosta tapahtunut. Hän ihmetteli, että miksi olin niin iloinen.

Lopulta suhde päättyi eroon, kun ystävällismielisistä ja kannustavistakin keskusteluista huolimatta mies ei halunnut lopettaa tiettyjä paheitaan.

Vierailija

Löydettiin taas se punainen lanka, miksi alun perin mentiin yhteen toistemme kanssa. Parisuhde vaatii töitä ja joskus temppujakin.

Vierailija

Lainaus:

meillä mies ottaa tilanteesta kaiken huvin irti

muuttumatta itse kuitenkaan yhtään... on se nähty.

Minä olin miehestäni seurustelun alkuaikoina erossa jonkun aikaa, sitten palasimme takaisin yhteen ja menimme naimisiin. Olin toisen kierroksen alussa suorastaan rakastunut, enemmän kuin ensimmäisellä kierroksella ja sitten mies kaatoi todella kylmää vettä niskaan. Ja kun sanoin miten paha mieli on, ja että olin rakastunut mutta en tiedä olenko enää, mies totesi että taitaa olla parempi niin. Ja minä surkimus olin niin tottunut ajatukseen että rakkaus on mahdollista muille, ei mulle, että hyväksyin tilanteen normina ja menin helvetti soikoon naimisiin tuon kanssa :((((((((((. Nyt olen korviani myöten p*skassa sen kanssa, ja vaikea tästä tilanteesta on mihinkään lähteä.

Vierailija

Haha! Mun exä ois varmaan pelästyny ja soittanu suunnilleen valkotakkiset, jos oisin rakastunutta alkanu näytteleen. Ois tullu vähintäänki todella epäluuloseks.

Voishan tuo toimia normi ns väljähtäneessä suhteessa, mut ei kyl semmosessa jossa on ne tunteet jo kääntyneet vihaks.

Vierailija

mutta kun viha korventaa sisuksia ja tuntuu tosi vaikealta mennä miehen viereen tuonne. Riideltiin.

Surettaa se minkälainen olen ollut ja mitä kaikkea niellyt. Sellaista se on, kun vanhemmilla ei ole tarpeeksi hajua lapsensa tarpeista ja lapsi oppii ettei hänen tarpeillaan ole oikeutta olla. Lapsi kokee olevansa sillä lailla viallinen, ettei normaalien ihmisten tarpeet, kuten rakkaus, kunnioitus, hellyys jne. koske häntä ollenkaan, muita ihmisiä kyllä. Silloin sitä sanoo vaan okei selvä ja joo, kun seurustelukumppani selittää, että hänen mielestään on ok käydä vieraissa hankkimassa kokemuksia kunhan ei ketään vakihoitoa ota. Sitä ajattelee, että tämä on se mitä ansaitsen, enkä mitään muuta tule saamaan, hyvä kun edes tämän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat