Uskooko joku että tämä on näin?

Vierailija

Pointti olikin siinä, että kun aluksi vain näyttelee, ne tunteet sieltä oikeasti

Ihan sama miltä oikeasti tuntuu, kunhan vain osaa tarpeeksi uskottavasti näytellä. Uskotteko te oikeasti noin??? Entä onni? Rakkaus? Toveruus? Luottamus? Halu?

tulevatkin esiin. Katsos, kun ihminen itse ajattelullaan muokkaa oman elämänsä sellaiseksi, kuin ajattelee sen olevan. Jos ajattelee, että mulla on maailman ihanin ja rakastettavin mies, niin rupeaa pikku hiljaa uskomaan siihen ja sitten ne tunteetkin heräävät. Jos et usko, kokeile. Eläydy täysillä rooliisi, niin näet että se pitää paikkansa. Ja mitä pahaa siinä sitten on, jos ne tunteet taas heräävät ja liitto pelastuu, kun sitä kerran ap haluaa lastensa takia.

Miksi en usko ollenkaan että tuo aiheuttaa muuta kuin turhautumista omiin padottuihin aggressioihin... teeskentelyä.

Kommentit (4)

Vierailija

tai miettiä sananlaskua nomen est omen. Molemmat kertovat pohjimmiltaan siitä, että kun ihminen hokee itselleen,e ttä inhoan tuota ja pieleen menee jne, niin alkaa hyvin pian inhota ja melko varmasti menee pieleen. Mutta kun ihminen alkaa asennoitua positiivisemmin, varmemmin ja hokee itselleen, että minä pystyn ja rakastan ja haluan rakastaa, sitä alkaakin. Ja kun sitten itse alkaa käytäytyä positiivisemmin ja yritteliäämmin, niin muutkin ympärillä alkavat samoin.

Basic käyöästavatkin perustuvat tälle.

Vierailija

Olen sen omassa elämässäni huomannut. Tai oikeastaan vielä enemmän pitää paikkaansa se, että kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat