Miks mua pierettää KOKO ajan?

Vierailija

Kurja vaiva!

Kommentit (12)

Vierailija

mä lopetin ostamasta kaupasta E-koodillisia maitotuotteita: eli margariinit, ruokakremet, juustot ym. samoin katson, että leipä on ehdotto masti E-kooditonta..... Mutta varsinkin nuo maitotuotteissa olevat E-koodit pierettävät ihan julmetusti.....

Viimeisenä Keijusta piti kiinni mies ja sanalla sanoen ne pierut kaiken lisäksi lemusivat niin,e ttä olis herättäny kuolleetkin ja saanu kaiken elollisen delaamaan :DDD

Eli Keiju vaihtui Dellariiniin ja Cremet kermaan ja juustot E-koodittomiin juustoihin :)

Kokeilkaa vaikka, äkkiä se on havaittu. Minäkin erehdyin kerran kaupassa ostamaan konsultin esittelemää kasvirasvacremeä ja luoja, että me pierettiin se ilta kun olin siitä kiusausta tehny... toinen purkki lensi avaamattomana roskiin.

Samoin jos ollaan kylässä oltu syömässä niin pierskellään se ilta.. Tietty kun siellä on se muusi tehty Keijun kanssa ja ja ne laatikot kuorrutettu cremeillä :)

Mutta kaiken huipukis tuo hajuasia olii hupaisa... Keijua syödessään mies haisi tosiaan JÄRKYLLE.

Jos joku tässä perheessä (harvinaista kyllä) pieraisee niins e on meelko hajuton..... PAitsi milloin ollaan sieltä kylästä tultu ;)

Vierailija

Lainaus:

ajattelin tunti sitten kysyä täältä ihan samaa.

Itse olen jättänyt maidon juonnin pois/ vähemmälle... tuntuisi auttavan.

Minäkin ajattelin että maito vois olla yks. Mitäs muita pierettäviä ainesosia vois olla? ;)

Ap

Vierailija

Mun "laktoosi-intoleranssi" parani ihan sillä ja voin nykyään nauttia maitotuotteita rajattomasti. Yllättävän monelle ei viljat sovi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat