Saiko tuorejuustoa syödä kun on raskaana, jos juuston keittää? ev

Vierailija

.

Kommentit (9)

Vierailija

valmistettua. Valion juustot ovat ilm. kaikki pastoröidusta maidosta, joten ei kai niissä ole kypsentämättöminäkään vaaraa. Tuorejuuston vaara on lähinnä listeriassa ja listeriabakteeri kuolee kuumentaessa.

Vierailija

kolme lasta ja olen kaikkien aikana syönyt joskus tuorejuustosta tehtyä juustokakkua... miksei sais syödä, tuskin joka päivä syöt.. aina tuota jatkuvaa voohotusta mitä saa syödä, mitä ei..... jos ajatellaan mitä ennen vanhaa on syöty kun lapsia on odotettu... minulle itsellenikin on annettu porkkanaa ja maksamakkaraa kun olen ollut 3kk neuvola kortin mukaan ja empä ole siitä kärsinyt.... odottaessani lapsiani söin kyllä kaikenlaista maksaa ja raakaa kalaa taisin välttää... muuten kaikki meni ja lapseni ovat kyllä olleet ihan terveinä... maalaisjärjen käyttö on sallittua.... neuvola tädit aina hyysää.....

Vierailija

lisääntyy koko ajan. Nytkin vuodessa sairastuu Suomessa n. 50 ihmistä listeriaan.

Lainaus:

kolme lasta ja olen kaikkien aikana syönyt joskus tuorejuustosta tehtyä juustokakkua... miksei sais syödä, tuskin joka päivä syöt.. aina tuota jatkuvaa voohotusta mitä saa syödä, mitä ei..... jos ajatellaan mitä ennen vanhaa on syöty kun lapsia on odotettu... minulle itsellenikin on annettu porkkanaa ja maksamakkaraa kun olen ollut 3kk neuvola kortin mukaan ja empä ole siitä kärsinyt.... odottaessani lapsiani söin kyllä kaikenlaista maksaa ja raakaa kalaa taisin välttää... muuten kaikki meni ja lapseni ovat kyllä olleet ihan terveinä... maalaisjärjen käyttö on sallittua.... neuvola tädit aina hyysää.....

Vierailija

En mä nyt ole mikään hysteerikko noiden ruokien suhteen olen syönyt voileipäkakkua jne, mutta jos on suosituksia joistain ruuista niin miksen mä niitä noudattais? Ei mulla ole mitään syytä miksi lapsellisesti "kapinoisin" näitä suosituksia vastaan. Ei ole niin kauheeta jos joutuu olemaan raskausajan ilman maksaa vaikka. t ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat