Neuvoisiko joku huutonetin käytössä?

Vierailija

Ajattelin rekisteröityä tänään! Mutta en oikein ymmärrä miten se homma sitten lähtee käyntiin? :)

Siis laitan tuotteen myyntiin (kauanko se on siellä?), sitten joku huutaa sitä, sitten laitan sen postissa menämään, saanko ensin rahat tilille? Voinko ilmoittaa esim. äitini tilinumeron sinne? APUA!

Kommentit (4)

Vierailija

Päätät itse myyntiajan pituuden, huutoajan loputtua eniten tarjonneen tiedot tulevat sinulle ja voit ilmoittaa hänelle tilinnumerosi (minkä tahansa tilin, johon haluat maksun saada) ja kun maksu näkyy tilillä lähetät myymäsi tuotteen ostajalle.

Vierailija

Voit itse päättää kauanko tuote on myynnissä. 1-14 päivää. Olen huomannut, että paremmin tulee huutoja, jos laittaa vähän lyhyemmän ajan, kuin tuo maksimi. Esim viikko on ok.

Rahat saat tilille ensin, jos laitat sen ehdoksi toimitukselle, niin useimmat tekevät.

Huudon sulkeuduttua saat vastapuolen yhteystiedot, jotta voit ottaa yhteyttä ja antaa tilinumerosi (tai sen äitisi tilinumeron) ja vastaavasti toinen osapuoli saa sinun tietosi (mitkä ilmoitat rekisteröitymisen yhteydessä).

Sitten sinä (tai äitisi) vahtaat tiliä, ja kun rahat on tulleet, toimitat tavaran sovitusti. Tai jos ostaja on samalta paikkakunnalta, hän voi ehkä hakea tuotteen, tästä sovitte keskenänne.

Voit ottaa käyttöön myös ns. vakioviestin, jossa huutonet toimittaa automaattisesti tilitietosi ostajalle huudon sulkeuduttua.

Mutta vielä: *Lue säännöt Huutiksen etusivulta! Sieltä selviää monta asiaa!*

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat