Jännittää pääseekö meidän koti Sillä siisti-ohjelmaan

Vierailija

Aihetta kyllä olisi

Kommentit (11)

Vierailija

Ne kodit siinä ohjelmassa on jotain todella yököttävää:/ Miten kukaan voi elää sellaisessa läävässä, mikä siihen ohjelmaan hyväksytään?

Vierailija

kaikki lapsen lelut on levällään pitkin lattioita ja isommat olen heitellyt parvekkeelle. Asumme kaksiossa ja makuuhuone on täynnä pusseja joissa on kirppistavaraa ja pahvilaatikoissa rojuja.

Me nukumme olohuoneessa, mutta pakko kai saada tyhjennettyä makuuhuone, ennenkuin vauva syntyy

Vierailija

Lainaus:

kaikki lapsen lelut on levällään pitkin lattioita ja isommat olen heitellyt parvekkeelle. Asumme kaksiossa ja makuuhuone on täynnä pusseja joissa on kirppistavaraa ja pahvilaatikoissa rojuja.

Me nukumme olohuoneessa, mutta pakko kai saada tyhjennettyä makuuhuone, ennenkuin vauva syntyy

Vierailija

Tiesitkö, että siistin kodin ylläpitäminen vaatii päivittäistä työntekoa? Mitä järkeä tuossa on, jos ei halua itse panostaa?!

Lainaus:

syntyy. Ja mulla on sisustusideoita, jotka perustuu puhtaaseen kotiin. En itse viitsi enkä jaksa siivota

Vierailija

pois, mm. 2 jätesäkillistä muovipusseja ja parveke täynnä rikkinäisiä tavaroita. Lisäksi he voisivat kehitellä säilytysjärjestelmän, jonka avulla siisteyden ylläpito on helpompaa.

En jaksa siivota koska ensin pitäisi kerätä 200kpl pikkuautoja ja 400kpl pikkutavaroita lattioilta. Jos joku muu tekisi sen, saattaisin jopa imuroidakin ja luututa. ap

Vierailija

Lainaus:

pois, mm. 2 jätesäkillistä muovipusseja ja parveke täynnä rikkinäisiä tavaroita. Lisäksi he voisivat kehitellä säilytysjärjestelmän, jonka avulla siisteyden ylläpito on helpompaa.

En jaksa siivota koska ensin pitäisi kerätä 200kpl pikkuautoja ja 400kpl pikkutavaroita lattioilta. Jos joku muu tekisi sen, saattaisin jopa imuroidakin ja luututa. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat