Mitä toivot mieheltäsi synttärilahjaksi?

Vierailija

jos siis saisit jotain toivoa. tai miksei vaikka ystäviltäsi tai sisaruksiltasi. yleensäkin millaisista lahjoista pidät, mitä haluaisit saada?

Kommentit (7)

Vierailija

minulla on synttärit parin viikon kuluttua ja toivoin rannekelloa.

Myös pidän siitä, että saan lahjaksi keräilemiäni astioita tai sisustustavaroita. Myös lahjakortit ja raha on mukava lahja, joten voi ostaa itse, mitä tarvitsee. Myös lahjakortit hierojalle, tai kosmetologille ovat mieluisia ja pääsyliput teatteriin tai leffaan tms.

Vierailija

Mutta tässä joitain lahjoja, joista itse ilahtuisin:

- Lahjakortti hierojalle, kosmetologille tms.

- Tulppaanikimppu

- Itse keksitty synttärilaulun ja/tai itse tehty suklaakakku

- Lahjoitus kehitysmaan lapsille

Vierailija

Hyvää ripsaria tai muita laatumeikkejä, hienoa käsilaukkua, hajuvettä, huivia, hyvää musiikkia, teatteri-iltaa, ulkona syömistä, vapaata lastenhoidosta, lahjakorttia alusvaateliikkeeseen, lahjakortti hierontaan, manikyyriin, pedikyyriin, kasvohoitoon... Tässä olisi pienimmät toiveeni. : )

Vierailija

-Keittiötarvikkeita, joita minulla ei vielä ole

-kauniita lakanoita

-kukkia

-rakkauslaulun

-kirjan

jotain joko käytännöllistä tai sitten rakkaudellista. En niinkään turhaketavaraa.

Vierailija

eli lahjakorttia hierontaan tai erilaisiin hoitoihin kosmetologille tai day spahan. teatteriliput olis myös kivat. kukista pidän aina.

Vierailija

muilta en oikeastaan lahjoja edes koskaan odota, mutta tokihan esim. teatteri/konsertti/elokuvalippu aina kelpaa samoin kuin esim. hyvä suklaa ja salmiakki:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat