Väittäisin että tavallisen näkösellä naisella on baarissa enemmän vientiä kun kauniilla

Vierailija

Keskusteltiin asiasta muutaman miehen kanssa ja tätä mieltä he olivat. Baarissa tarkoitus on vain saada varmaa seuraa. Todennäköisemmi tavallisen näköinen nainen lähtee matkaan mukaan kun se todella todella kaunis nainen. Miehet siis olettaa, että se kaunis nainen kuitenkin antaa pakit, joten eivät edes yritä! Sen sijaan, se tavallisen näköinen nainen on niin imarreltu huomiosta, että saattaa lähteäkin mukaan Kaunista naista ei kuulemma myöskään kannata kehua kauniiksi koska nainen tietää olevansa kaunis ja on saanut kuulla sitä kyllästymiseen asti. Kukaan ei koskaan halua olla tavallisen näköinen, joten jos kehuu tavallisen näköistä naista kauniiksi, hän on siitä todella otettu ja kiitollinen siitä huomiosta jota saa. Mitä enemmän tällaista naista kehuu kauniiksi ja upeaksi, sitä todennäköisemmin hän lähtee mukaan baarista koska todellakin haluaa uskoa ja tuntea olevansa niin upea ilmestys

Joten, jos haluaa että baarissa miehet piirrittää, kannattaa olla laittautumatta liian kauniiksi Tavallisen näköisenä saa enemmän huomiota ja kehuja kun liian kauniina

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ennakkoasenteesi on ainakin kunnossa. :( Käännäppä tilanne toisinpäin: Menet baariin ja heti näet kännisiä kaksi kertaa itsesi kokoisia ihmisiä, jotka änkevät seuraan väkisin. Ilmeet on vaativat, vihamielisetkin. Mietit vaihtoehdot: Ehdinkö väistää? Baaritiski? Vessa? Tanssilattia? Missä ystävät?

Ja mistä moinen vihamielisyys? No siitä tietysti, että toiset miehet vetävät tuollaiset päätelmät suorilta. Kuvittelevat kauniin naisen olevan koppava akka ja päättävät vähän kostaa. Ja tämä kaikki tapahtuu jo ennen kuin olet ehtinyt sanaakaan miehen kanssa vaihtaa!!!

Tavalliset baarit on kerta kaikkiaan hirveitä paikkoja. Pintapaikat on kamalia toisella tapaa, mutta niissä sentään saa juhlia rauhassa. Kertaakaan ei kukaan ole ahdistellut sellaisissa paikoissa. Baaritiskiltä voi ihan rauhassa noutaa juoman yksinkin. Vapauttavaa. Ne miehet, ketkä tulevat juttelemaan, tekevät sen ihan asiallisesti ja noudattavat kohteliaisuussääntöjä. Kuten esimerkiksi sitä, että ei astuta toisen yksityiseen tilaan ilman lupaa. Meidän kulttuurissa se tila taitaa olla noin metri. Hyväkäytöksisen miehen kanssa vaihdan aina muutaman sanan, koska se kuuluu tapoihin. Jos miehet käyttäytyisivät paremmin, ei naisten tarvitsisi olla niin varuillaan.

Lainaus:

Myönnetään että on poikkeuksiakin olemassa. Voinet tunnustaa sen verran että olet maalta,? koska siellä käyttäydytään enemmän tuolla tavalla. Johtuen siitä että on vain yhdet ja samat baarit missä käy sekä rumat että kauniit ja toisaalta jos maalla alkaa nirpottamaan sen ulkonäkönsä kanssa niin on kohta pelle koko paikkakunnan silmissä.

Todellinen rotujaottelu on parhaiten havaittavissa kaupungeissa. Mitä isompi kaupunki niin sitä varmemmin. Helsingin pintapaikat muistuttaa oikeasti enemmän bordellin valintaikkunoita kuin tanssiravintolaa. Ota sinä minut, "minä kaunis, sinä rikas" on se millä mennään.

Jossain Porvoossa voi varmaan pikku tuurilla rähjäinen duunarikin pokata tulevan miss suomen.

Vierailija

Otsikkoni viittaa siihen, että minä en edes tajunnut nuorena olevani erityisen kaunis. Olin varma, että minussa on jokin paha vika, kun miehet kiersivät kuin kissa kuumaa puuroa, mutta niinkuin te kaksi kaunotarta sanoitte, uskaltautuivat lähelle vain tukevassa humalassa. Muut tytöt puolestaan karttoivat juhliin mennessämme - arkena kelpasin hyvin ystäväksi.

Pynttäydyin siis aina vain siistimmäksi ja nätimmäksi - jospa näin kelpaisin.

Niinhän siinä kävi, että löysin minäkin itseni avioliitossa huomattavasti vanhemman, johtoasemassa olevan herrasmiehen kanssa, joka "kestää" sen, että muut miehet kääntävät katseensa minuun.

Vuosien saatossa saatujen ryppyjen ja rosojen myötä olen saavuttanut myös naismaailmassa vihdoin tasapuolisen aseman - ja se tuntuu mukavalta. En lainkaan kaipaa takaisin nuoruuteeni.

Lainaus:

Ihan meinasi itku tulla silmään, kun luin viestisi! En ole käynyt palstalla aikoihin enkä siksi seurannut aiempaa keskustelua. Tämä teema on kuitenkin itselleni sellainen, ettei siitä juuri puhuta. Kohtalotoverit ovat vähissä, eikä ongelmaani oikein koeta ongelmaksi.

Nuoruudessani olin ihan varma, että jos joskus löydän vakavasti otettavan miehen, hän on joko ulkomaalainen tai selvästi vanhempi. Tämä johtui kokemuksistani: vain heillä tuntui olevan oikeasti riittävä itsetunto olla rinnallani. Onneksi sitten tapasin mieheni, jonka kanssa olen ollut yhdessä jo liki 15 vuotta. Ammattilaisurheilijalta vaaditaan tiettyä itsekkyyttä ja todella hyvää itsetuntoa. Hän pysyy rinnallani, huom ei edelläni, mutta on ihminen johon voin turvata ja jota voin arvostaa.

Teen työtä asiantuntijatasolla enkä koskaan mieti ulkonäköäni työn tekemisessä. Toki huomaan, että aika usein ihmiset hämmentyv'ät seurassani, mutta ajattelen aina, että se johtuu asiahallinnasta. Kauniina naisena koen, että joudun tehdä työtä sen eteen, että minut todella otetaan vakavasti. Letkautuksiin vastaan samalla mitalla enkä koskaan lähde flirttiin mukaan.

Kaikille kauniille naisille toivon tsemppiä ja onnea!

Vierailija

Oletkos keskustellut asiasta kauniiden naisten kanssa ? Juttele ny niille ekaks ja tule sitten vasta johtopäätökseen. Muuten ihan hauska ja looginen päättelyketju.

Vierailija

Myönnetään että on poikkeuksiakin olemassa. Voinet tunnustaa sen verran että olet maalta,? koska siellä käyttäydytään enemmän tuolla tavalla. Johtuen siitä että on vain yhdet ja samat baarit missä käy sekä rumat että kauniit ja toisaalta jos maalla alkaa nirpottamaan sen ulkonäkönsä kanssa niin on kohta pelle koko paikkakunnan silmissä.

Todellinen rotujaottelu on parhaiten havaittavissa kaupungeissa. Mitä isompi kaupunki niin sitä varmemmin. Helsingin pintapaikat muistuttaa oikeasti enemmän bordellin valintaikkunoita kuin tanssiravintolaa. Ota sinä minut, "minä kaunis, sinä rikas" on se millä mennään.

Jossain Porvoossa voi varmaan pikku tuurilla rähjäinen duunarikin pokata tulevan miss suomen.

Vierailija

Mutta mukava huomata, että palstalla liikkuu "kohtalotovereita". Tuo on totta, että baareissa usein tapaa juuri kännisiä öykkäreitä tai sitten niitä liian suurella egolla varustettuja itseriittoisia mänttejä. Kunnollista miestä on vaikea löytää. En minäkään välitä kuulla vieraalta mieheltä kommentteja ulkonäöstäni. Oman miehen kehut on aivan ihania ja usein hänkin yllättää kehumalla silloin, kun tukka on pystyssä ja naama meikitön. Se vasta kivalta tuntuukin, että silloinkin kun olen mahdollisimman kamalan näköinen, olen miehen mielestä kaunis. :)

Ulkonäkö juttuihin törmää onneksi kuitenkin vain ravintoloissa, joissa ihmisillä usein on isku päällä. En enää baareissa juuri käykään. Työssäni ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, kun uravalintani ei ole esiintymistyötä tai asiakaspalvelua.

Vierailija

Lainaus:

Ap:n teoria todennäköisestä saaliista tavallisempien naisten osalta tn. pitää paikkaansa.

Lisäksi miehet pitävät erityisen kauniiden naisten ylläpitokustannnuksia korkeina. Parinmuodostuksessa kaunis nainen on riskisijoitus, sillä heille tulee paljon kilpailevia tarjouksia joista kaiken todennäköisyyden mukaan joku ennemmin tai myöhemmin tärppää.

Tämä kyllä tuntui aika hauskalta! Joku totuuden hiven siinä saattaa ola, mutta ihan oikeasti ainakin joku kaunis nainen ansaitsee itsekin. Vieläpä enemmän kuin miehensä.

Niitä kilpailevia tarjouksia sen sijaan ei tule, ja juuri siitä syystä, että niitä oikeasti vain harva uskaltaa ja kykenee tekemään.

Vierailija

Ihan meinasi itku tulla silmään, kun luin viestisi! En ole käynyt palstalla aikoihin enkä siksi seurannut aiempaa keskustelua. Tämä teema on kuitenkin itselleni sellainen, ettei siitä juuri puhuta. Kohtalotoverit ovat vähissä, eikä ongelmaani oikein koeta ongelmaksi.

Nuoruudessani olin ihan varma, että jos joskus löydän vakavasti otettavan miehen, hän on joko ulkomaalainen tai selvästi vanhempi. Tämä johtui kokemuksistani: vain heillä tuntui olevan oikeasti riittävä itsetunto olla rinnallani. Onneksi sitten tapasin mieheni, jonka kanssa olen ollut yhdessä jo liki 15 vuotta. Ammattilaisurheilijalta vaaditaan tiettyä itsekkyyttä ja todella hyvää itsetuntoa. Hän pysyy rinnallani, huom ei edelläni, mutta on ihminen johon voin turvata ja jota voin arvostaa.

Teen työtä asiantuntijatasolla enkä koskaan mieti ulkonäköäni työn tekemisessä. Toki huomaan, että aika usein ihmiset hämmentyv'ät seurassani, mutta ajattelen aina, että se johtuu asiahallinnasta. Kauniina naisena koen, että joudun tehdä työtä sen eteen, että minut todella otetaan vakavasti. Letkautuksiin vastaan samalla mitalla enkä koskaan lähde flirttiin mukaan.

Kaikille kauniille naisille toivon tsemppiä ja onnea!

Vierailija

Lainaus:

Kaikki tuo ylläolevahan todistaa sen mitä aloittaja kirjoittaa: Urheilijat ja rahamiehet pokaa kauniit naiset. Ja hyvä niin. Tavis miehelle kainaloon tavisnainen ja kaikki on onnellisia.

JA oikeasti. Kyllä siinä niin keskimäärin AINA käy että jos menet sitä kaunista tanssiin pyytämään niin se katsoo joko yli tai halveksuvan näköisesti että häivy jo siitä ja samalla miettii että jokos se baaritiskillä istuva jääkiekkoilija kohta tulee. Asia vaan ON niin. Ei tulisi mieleenikään hakea kaunista naista tanssimaan.

Minäkin olen kaunis, kuulemma, ainakin laitettuna ja nuorempana nyt etenkin, mutta olen aina ilomielin lähtenyt tanssimaan asiallisesti käyttäytyvän miehen kanssa, sehän kuuluu ihan tapoihinkin ja aina tanssin pari voi suoda kenelle tahansa joka kerran tulee hakemaan vaikkei nyt muuten unelmien mies olisikaan.... jos on kerran tanssimaan lähdetty.

Enkä ole kopeakaan vaan hymyilevä ja ystävällinen - kyllähän ihmisten kanssa voi seurustella muutenkin kun ei ole niin epätoivoinen että jokainen hetki pitäisi säästää jollekkin täydelliselle kosijalle. Sitäpaitsi melkein kaikki miehet on ihania.

Vierailija

Kauniin naisen onkin parasta päästä työpaikan muiden naisten suosioon tai muuten tuossa miinakentässä todellakin saa rämpiä. Kaikenlaisiin tupperin kutsuihin ja muihin naisten juttuihin pitää lähteä mukaan, vaikka ei oikeastaan edes kiinnostaisi. Muut naiset pitää voittaa puolelleen ja vältellä alkuun viettämästä liikaa aikaa työpaikan miesten kanssa esim lounaalla tai kahvilla. Nurinkurista sikäli, että miehet ovat monesti mukavampaa seuraa, kun eivät koko ajan arvostele ja arvioi. Mutta jos alussa tekee sen virheen, ettei näe vaivaa työpaikan naisten eteen, juorut alkaa kulkea ja siitä kärsii itse myöhemmin. Tällaisen olen huomannut jo useammassakin työpaikassa.

Samaa mieltä olen kanssasi siitä, että miehet ovat huomattavasti mutkattomampia työkavereina.

Lainaus:

... Joku kaunotar viittasi kauneuden ongelmiin työssään, sen voin allekirjoittaa todeksi että organisaatiossa voi joutua kärsimään asiasta. Mutta silloin saa puukkoa ja maton alavetoa toisilta naisilta pääasiassa. Olen joutunut työssäni yllättymään siitä miten julmia naiset voivat olla toisilleen! Miehet katsovat totta kai kaunista naista ja heittävät keskenään muutaman äijä jutun asiaan liittyen mutta siinä se, ja sen jälkeen kaunotar ansaitsee paikkansa pätevyydellään laumassa. Kun taas eukot keksivät joka asiaan syylliseksi talon kaunottaren. Olen joskus todennut, että jos olisin kaunis nainen pyrkisin työpaikkaan missä on mahdollisimman vähän toisia naisia. Siitä syystä ainoastaan että ei joutuisi kulkemaan miina kentässä työpaikallaan joka päivä.

Olen ex. MM-tason urheilija ja nykyään käyntikortissa lukee johtaja.

Vierailija

Heh,

Tää aihe on oikeastaan aika hauska / huvittava. Jotkut täällä ovat jo käsitelleet ketä saa ketä ja ketä ei.

Höpö höpö.

Suurin syy miksi naiset eivät saa mitä tai ketä haluavat on että eivät tee mitään saadakseen. Joku ihmeellinen opittu juttu on, että kun olet kaunis ja odotat kiltisti niin unelmien prinssi tulee ja antaa ruusun. Höpö höpö. Kuka sanoo että nainen ei saa tulla juttelemaan? Ja ei se ole aloite että pyytää tulta, varsinkin mieheltä joka ei polta. Tai, "sä oot se urheilija, mun mielestä blaa blaa". Paras ja toimiva oli kerran kun ihan tavallinen hoikka nainen tuli ja totesi, mä oon katellu sun persettä nyt 15min tuolta vähän matkan päästä ja edelleen on siitä mieltä että se on herkullinen joten ei voi olla kyse hetken huumasta, lähdetäänkö mun luo juttelemaan lisää? Sitä juttua on nyt jatkunut kahden lapsen verran.

Eli asian voi kääntää toisinpäinkin, toisinsanoin jos haukutte miehiä siitä että eivät osaa tai eivät uskalla niin ette te kaunokaiset ole sen parempia. Joku kaunotar viittasi kauneuden ongelmiin työssään, sen voin allekirjoittaa todeksi että organisaatiossa voi joutua kärsimään asiasta. Mutta silloin saa puukkoa ja maton alavetoa toisilta naisilta pääasiassa. Olen joutunut työssäni yllättymään siitä miten julmia naiset voivat olla toisilleen! Miehet katsovat totta kai kaunista naista ja heittävät keskenään muutaman äijä jutun asiaan liittyen mutta siinä se, ja sen jälkeen kaunotar ansaitsee paikkansa pätevyydellään laumassa. Kun taas eukot keksivät joka asiaan syylliseksi talon kaunottaren. Olen joskus todennut, että jos olisin kaunis nainen pyrkisin työpaikkaan missä on mahdollisimman vähän toisia naisia. Siitä syystä ainoastaan että ei joutuisi kulkemaan miina kentässä työpaikallaan joka päivä.

Olen ex. MM-tason urheilija ja nykyään käyntikortissa lukee johtaja.

Vierailija

Sain aina istuskella seinäruusuna, vaikka olin nätisti kammannut ja meikannut ja juttelin iloisesti kaverieni kanssa. Kavereita vietiin tanssimaan. Ainoat iskuyritykset tuli tosi kännisiltä miehiltä tai yli 20 vuotta vanhemmilta miehiltä, no eipä huvittanut kännisen/50-kympin kriisin henkariksi lähteä. Tanssittajat valitteli samalla lailla kavereilleni, kun ei "toi Mara uskalla hakea kun ylpee se on ja pakit tulee kuitenkin". Kaveritkaan ei niistä kommenteista aina riemastuneet..

Kummallista että ulkomaanmatkoilla sain aina seuraa, onko suomalaisella miehellä joku outo itsetunto-ongelma? Suomalaisen naisen pitäisi ehdottomasti olla kaikki kauneuskuningattaren vaatimustittelit täyttävä tehotykkiuranainen mutta jos se sitä oikeasti on, pupu menee pöksyyn..?

Minunkin puolisoni on ex-ammattiurheilija.

Vierailija

Ap:n teoria todennäköisestä saaliista tavallisempien naisten osalta tn. pitää paikkaansa.

Lisäksi miehet pitävät erityisen kauniiden naisten ylläpitokustannnuksia korkeina. Parinmuodostuksessa kaunis nainen on riskisijoitus, sillä heille tulee paljon kilpailevia tarjouksia joista kaiken todennäköisyyden mukaan joku ennemmin tai myöhemmin tärppää.

Vierailija

Kirjoitit ihan asiaa. En mielelläni puhu itsestäni kauniina naisena juuri siitä syystä, että itsellani kauneus on toissijaista enkä haluaisi siitä puhuttavan. Tosiasia on kuitenkin, että historiani on sellainen, että tein nuoruuteni mallintöitä ja olen edelleen, kahden lapsen jälkeen ja 35-vuotiaana, monien mielestä kaunis nainen. Yleensä asiasta ei puhuta ääneen, vain harva mainitsee asiasta minulle, mutta sitten kuulen eri tahoilta, että minua kuvataan "siksi kauniiksi naiseksi" jne.

En käy juuri koskaan ravintolassa, enkä ainakaan ilman miestäni. Pidän kovasti tanssimisesta, mutta minua ei haeta tanssimaan. Olen siis tyypillinen seinäruusu. Se on nöyryyttävää, kun miehet kyllä katsovat, mutta hakevat yleensä tanssimaan vain saman seurueen muita naisia. Miehet sitten kertovat heille, etteivät he uskalla hakea minua, "koska ei se kuitenkaan lähtisi". Vain todella humalaiset lähestyvät tai kommentoivat minua, tai sitten erityisen hyvällä itsetunnolla varustetut. Nämä viimeksi mainitut ovat joko huippu-urheilijoita tai johtajia, eli ylipäänsä ihmisiä, joilla on itseluottamusta tai iso ego. Oma mieheni on entinen ammattilaisurheilija ja hänellä on kyllä pokkaa olla kauniin naisen aviomies.

Myös pituuteni vaikuttaa asiaan. Koska olen 175 cm pitkä ja käytän yleensä korkokenkiä, on suomalainen perusmies auttamatta rinnallani lyhyt. Miehelle se on usein kova paikka. Eikä tunnu minustakaan mieltä ylentävältä, jos joudun kyyristelemään.

Kaunista naista ei todellakaan kannata kehua kauniiksi. Parempi on jos koko ulkonäköteema sivuutetaan. Minun silmissäni mies menettää heti pisteet, jos mainitsee jotain ulkonäöstäni. Kaunis nainen haluaa yleensä tulla otetuksi vakavasti myös muilla avuillaan kuin ulkonäöllään. Kaikki nämä tekijät saavat aikaan, ettei kaunista naista pokata helpolla eikä hän siksi ole helppo nakki.

Vierailija

kyllä niitä uusia naamoja ja baareja on ihan riittämiin, mutta asenne on ehkä sitten ihmisillä erilainen (ja sopii ollakin edelliseen yleistykseen verraten!)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat