Ei suudella miehen kanssa koskaan,

Vierailija

seksiä on kyllä mutta suuteleminen on ällöä. Onko muita vai ollaanko vähä outoja?

Kommentit (15)

Vierailija

Meillä on hellyyttä ja seksiä, mutta mä en välitä suutelusta. Olen ajatellut että olen kummajainen. Kiva tietää että on muitakin :)

Vierailija

läheisyyttä. Meillä ainakin silitellään, halaillaan, kosketellaan ohimennen tosi paljon. Vain se suuteleminen uupuu, koska se ei vaan ole mielestäni mukavaa. Ällöä lähinnä.

Vierailija

ei halita ei mitään

seksiä on ollut 5 Vuoden aikana kerran ja siitäkin titaa jo olla kome vuotta

eikä todellakaan mene hyvin

mä kaipaan hellyyttä, läheisyyttä

ukko sanoo älä lääpi jos yritän mennä pulta metriä lähemmäksi

Vierailija

tätä ajattelen.

Tiedän pariskunnan jossa ei suudeltu, eukko tunnekylmä kalkkuna. Erosivat. Miehensä sanoi ettei ole kiva suudella tuhkakuppia, vertasi vaimoaan siihen koska oli yhtä eloton ja kylmä, toki naisen tupakanpoltolla oli oma osuutensa kommenttiin.

Vierailija

Meillä siis menee miehen kanssa hyvin, on läheisyyttä, seksiä jne ihan normaalisti, mutta suutelu vaan on mun mielestä jotenki ahdistavaa.

Vierailija

nyt ollan oltu 10 v yhdessä. En erityisemmin välitä suutelemisesta, eikä mieskään ilmeisesti, kun ei sekään koskaan siihen ryhdy.

Tuohan on muuten hyvin kulttuurisidonnainen juttu, monissa Aasian kulttuureissa ei ole koskaan suutelemista harrastettu (vasta länsileffojen myötä nuoret vissiin ovat alkaneet kokeilla...)

Vierailija

koskettelu on mukavaa ja aviomiehen kanssa on myös kiva flirtata. Suutelu ei ole meilläkään mikään vakiolaji. Yhdessä oltu jo parikymmentä vuotta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat