Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman valitsisit ennemmin alle 3-vuotiaalle ulkoiluun?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Reimatecin vaiko ticket to heavenin kevätpuvun? Kokemusta itellä on vain reimatecista,johon olen ollut todella tyytyväinen,mutta näyttäisi noi ticketin puvutkin olevan aika kivan näköisiä.

Kommentit (2)

Vierailija

Kiitos salama tiedosta, olin ajatellut hankkia keväällä vuoden täyttävälle tytölleni Ticketin välikausihaalarin, mutta nyt vielä mietin asiaan uudelleen!

Ovat kuitenkin tosi hintavia. Onko kellään kokemusta Ticketin baggiesta välikausihaalarina (´kun vuori irrotettuna)?

Vierailija

Riippuu sitä mitä ulkovaatteelta haet.

Mielestäni Reimateceissa on paras vedenpitävyys, joten ne tulevat meille remuamis- ja vesilätäkköleikkeihin (eli siihen päivittäiseen käyttöön).

Ticketin haalareissa on ainakin ollut ongelmana tuo mattapintainen materiaali, josta ei tahdo lika lähteä irti millään. Meillä on ollut yksi Ticketin välikausihaalari ns. "siistimmässä" käytössä, kosteutta se piti ihan ok mutta lätäkköleikkeihin en sitä edes uskaltanut laittaa. 2-osaisista ei ole kokemusta.

Ticketit on kivemman näköisiä mutta Reimatecit ollu ainakin meillä luotettavampia :) (näin siis välikausi-sektorilla, talviasuissa olen ollut ticketiin erityisen tyytyväinen)

Uusimmat

Suosituimmat