Mitä jugurttia?!?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aattelin kysellä että mitä jugurttia ootte syöttäny lapsillenne? Mä oon yrittäny tarjota meiän pojille maustamatonta jugurttia marjojen kera, mutta ei maistu. Iteltä oon joskus antanu maistaa esim. Valion jugurtteja ja ne kyllä menee. Oisinkin halunnu kysyy että oisko mitään sellasta lapsille sopivaa jugurttia missä ei olis hirveesti sokeria ja lisäaineita?!?

Terkuin Butterfly

Kommentit (3)

Vierailija

annettiin ihan alkuun tosiaan maustamatonta A-jogurttia yleensä marjojen tai sen hedelmäsoseen kanssa. Tottui alusta lähtien "vähemmän makeaan" jogurttiin. Nykyään pikku neiti (1v 9kk) syö mielellään ihan maustamatonta viiliä marjojen kera tai sitten tuota maustamatonta jogurttia. Joskus syö kyllä niitä pieniä purkkejakin A-jogurttia, jotka on siis jo valmiiksi jonkin makuisia, mansikkaa + mustikkaa meillä on tainnut olla.

Mammis

Vierailija

Me annettiin pienempänä myös maustettua jogurttia hedelmäsoseiden, marjojen tai oikeiden hedelmien kanssa. Nykyisin annetaan yleensä maustettua ja maustamatonta jogurttia sekaisin, kuten itsekin syömme.

Valiolla on jotain makuja litran purkissa, missä on 30 % vähemmän lisättyä sokeria. Meillä maustetut jogurtit on yleensä niitä ja maustamaton on myös litran purkissa.

Vierailija

ja siihen jotain vauvojen hedelmä- tai marjasosetta sekaan. Meidän esikoinen tykkäsi kyllä pelkästä maustamattomastakin jugurtista pienenä, mutta soseiden kanssa söi sitä varmaan 4-vuotiaaksi ihan mielellään. Isovanhemmilla sai joskus niitä sokerijugurtteja ja alkoi sitten joskus 4-vuotiaana vastustamaan tuota meidän versiota. Nykyään saa sitten välillä maustamatonta jugurttia, jossa on n. puolet maustettua jugurttia ja välillä taas maustamatonta jugurttia soseilla, hedelmillä tai marjoilla. Nekin uppoaa taas oikein hyvin. Kuopus sai veljensä "siivellä" noita sokerijugurttejakin jo aiemmin, varmaan jostain 1,5-vuotiaasta. Mä olen itse syönyt vuosia maustamatonta A-jugurttia myslillä, marjoilla tai hedelmillä, enkä pysty syömään noita sokerijugurtteja pelkältään, kun maistuvat niin ällöiltä. Nykyään syön niitä usein puolet maustamatonta ja puolet maustettua ja se on musta hyvää. Ja noita maustettuja jugurtteja kun ostan, yritän ostaa sellaisia, missä olisi mahdollisimman vähän lisäaineita yms. ja liivatetta. Jos ois vielä halpaa, niin hyvä. Yleensä ostan Ingmanin maustettuja jugurtteja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat