Morsian!

Vierailija

Vitsi että menee jännäksi! :) Ihan todella hyvä sarja! Harmi vaan, että loppuu jo ens jakson jälkeen. Taitaa ollakin tuo teollisuus pohatan poika se "tappaja"!

Kommentit (14)

Vierailija

puheesta ei saa mitään selvää, pitäisi olla äänet täysillä, ja sitten jos tuleekin musiikkia niin kamala meteli... Miksi suomessa ei osata tuota äänitystä kunnolla, en tajua?? Se on ongelmana melkein kaikissa suomalaisissa sarjoissa tai leffoissa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Kuitenkin jossain "tavallisissa" sarjoissa (Tuntemattomat, meidän isä on parempi kuin teidän jne) äänitys on ihan ok, miksi näissä "leffatyylisissä" sarjoissa ei osata tuota? Pitäisi olla tekstitys että voisi seurata sarjaa kunnolla :/.

Vierailija

Koko ajan odotan jotain enemmän tuosta Morsiammesta.

En tiiä, mutta ainakin tähän asti oon osannu arvata, mitä tapahtuu.. Jospa viimenen jakso pelastas kaiken.. =)

Vierailija

Lainaus:

puheesta ei saa mitään selvää, pitäisi olla äänet täysillä, ja sitten jos tuleekin musiikkia niin kamala meteli... Miksi suomessa ei osata tuota äänitystä kunnolla, en tajua?? Se on ongelmana melkein kaikissa suomalaisissa sarjoissa tai leffoissa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Kuitenkin jossain "tavallisissa" sarjoissa (Tuntemattomat, meidän isä on parempi kuin teidän jne) äänitys on ihan ok, miksi näissä "leffatyylisissä" sarjoissa ei osata tuota? Pitäisi olla tekstitys että voisi seurata sarjaa kunnolla :/.

Ärsyttää, kun lasten nukkumaanmenoaikaan pitää telkkaria hiljemmalla, niin puheesta ei saa mitään tolkkua. Musiikit ja mainokset sitten posottaa täysillä. Ylen ohjelmiin saa onneksi usein tekstityksen, sama maikkarille, kiitos!!

Vierailija

mä en tajua tota äänityksen ongelmaa. mitään ei kuulu, ja inhoan TV:n huudattamista.

Lainaus:

Vierailija

Yllättävän monta jaksoo oli kyllä kyhättä vähien tapahtumien ympärille... parhaiten mulle jäi mieleen kun päätähti "kisko" naamansa omituisesti ja vähän väliä oli juoksulenkillä niillä tikkujaloilla...

Vierailija

Lainaus:

Koko ajan odotan jotain enemmän tuosta Morsiammesta.

En tiiä, mutta ainakin tähän asti oon osannu arvata, mitä tapahtuu.. Jospa viimenen jakso pelastas kaiken.. =)

Vierailija

Alkujaksot on yleensä ne parhaat... niinkuin Helpon elämän...

Huomattavan paljon parempia sarjoja molemmat verrattuna vaikkapa "Tukka auki"...

Vierailija

Tukka auki oli ihan huippu!!

Johtuu ehkä siitä, että olen itsekin eronnut ja löysin sarjasta paljon kosketuspintaa omaan elämääni...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat