Oikeastiko jotkut kuvittelee, että seks. hyväksikäytetyistä miehistä tulee pedoja?

Vierailija

Tuolla joku kirjoitti: "Eikö miehistä silloin yleensä tule itsestäkin pedofiilejä?" viitatessaan lapsena seksuaalisesti hyväksikäytettyyn mieheen ja ihmetteli uskaltaako vaimo antaa miehensä olla valvomatta heidän lastensa kanssa. Ihan oikeastiko joku kuivttelee tuollaista? Jos tosiaan kuvittelee, niin ei ihme, että miehet uskaltavat vielä naisia huonommin kertoa tapahtuneesta kenellekään.

Kommentit (4)

Vierailija

hyväksikäyttöä lapsuudessa. Kaikista hyväksikäytetyistä ei silti tule pedofiileja.

Minulle terapeutti mölöytti jotain juuri sen suuntaista että hyväksikäytetyistä usein tulee hyväksikäyttäjiä ja odotin silloin esikoistani ja olin 19v. Olin sitten ihan paniikissa muutaman kuukauden että minustakin tulee niin sairas... kunnes sitten asia alkoi valjeta.

Vierailija

terapeutitkin toistelevat. Ja muutenkin päähänpotkittuna asiakas uskoo.

Sinänsä kyllä kaikenlaiset vuorovaikutushäiriöt periytyvät, mutta eivät mitenkään välttämättä samassa muodossa. Ja varsinkin jos asian tiedostaa, ei niin helposti ajaudu samoihin käyttäytymismalleihin.

Vierailija

alle puolella pedofiileista on itsellä hyväksikäyttökokemuksia. Jossain tutkimuksissa vain 10 %:lla.

[quote]

Siis sehän menee niin että pedofiilit yleensä on itsekkin kokeneet hyväksikäyttöä lapsuudessa.

[quote]

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat