Mua huvittaa joskus rikkaiden ja kuuluisien statusruoat

Vierailija

Kun lukeepi naistenlehtiä, niin jokaisen itseään kunnioittavan julkkiksen lempiruoka on tietenkin - tadaa - sushi. Yle-Jungerin haastattelun kotikeittiöosuudessa kyyhkyläiset kokkasivat mozzarellasalaattia. Näitä tämmöisiä on muutamia vielä lisää, vitsi kun esimerkit pakenee mielestäni. Tummaa suklaata pitää tietysti syödä, jotain 95 prosenttista, joka maistuu taviksen suussa aivan hemmetin kauhealta. Kaviaari ja osterit tais olla ysärillä vastaavia.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Sushikin alkaa olla. Mekin teimme sitä, kun lapset halusivat, ja ihan hyvää ja helppotekoista oli. Eikä nuo ruuat ole mitenkään kalliita, joten ei minusta voi kaviaariin verrata mitenkään.

Vierailija

Oikeastiko johonkin naistenlehden lempiruokakysymykseen pitäisi vastata että pitää sushista, enemmän kuitenkin nigirisushista kuin makisushista, ja mieluiten sellaisista joissa on joko sitä, tätä tai tuota eikä ollenkaan niistä sellaisista joissa on sitäjasitä ruoka-ainetta... Sepäs olisikin viihdyttävä julkkishaastattelu.

Sitäpaitsi ainakin minä tykkään just siitä että annoksessa on erilaisia sushipaloja, vähän niin kuin tykkään irtokarkistakin. Ei jokainen niistä ole täsmälleen yhtä hyvä, mutta silti on kivaa kun on erilaisia. Eipä pahemmin puristele jos tälle av-mammalle se ei ole riittävän hienostunut tapa nauttia lempiruokaansa sushia.

Lainaus:

Ja mikä "lempiruoka" tuo sushi ylipäänsä on?

Eihän se ole edes ruoka, vaan kokonainen keittiö, miksisitäsanoisi. Mutta ei kai se ole niin hienoa, jos sanoo jonkun ruokalajin nimen? Vai onko kaikki sushi aina hyvää?

Vierailija

vaan statusruoista. Katsokaa vaikka. Sushi sushi sushi sushi. Tai kertokaa jos ruoka on vaihtunut, viime aikoina en ole ihan entiseen tahtiin lukenut naistenlehtiä mutta pari viikkoa sitten taas törmäsi sushiin, en muista kuka oli julkkis tällä kertaa.

Tämänhetkisiä trendiruokia on limetti ja chili. Ei ole ruokaohjetta ilman noita.

Vierailija

En ole syönyt sitä aikoihin! Kiitos kun muistutit asiasta. Meilläkin syötiin muuten sushia melkein joka perjantai-ilta, kunnes tulin raskaaksi.

Vierailija

Moni julkkis hankkii asusteekseen vauvan tai korostaa perhekeskeisyyttään - vaikka ne pmmp:n tytöt jotka oli äitiyslomalla ehkä viikon.

Vierailija

Sekö, että kaikki syö yhtä ja samaa, kun se on "trendikästä" vai että ei sitä oikeasti kukaan syö, kunhan sanoo? Varmaan on "trendiruokia", mutta kyllä niistä moni tykkää oikeastikin.

Meillä syödään sushia joskus, koska tykätään siitä. Erityisesti mieheni tykkää. Tehdään sitä myös itse.

Olenkohan outo, koska tykkään myös tummasta suklaasta ja mussuttelen sitä todellakin tyytyväisenä hyvin usein, viimeksi 5 min. sitten. Olen syönyt jo 15 vuotta, että ihan trendin vuoksi ei taida mennä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat