Minkä väriset housut "mandariinin" värisen takin kanssa (tytölle)?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olisi kiva kuulla minkä värisiä housuja tällaisen http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=4578 oranssin takin kanssa voisi yhdistää? Mustat toki sopisivat, mutta kävisikö mikään muu väri?

Pohtii Adeleide :)

Kommentit (5)

Vierailija

Varasin Popista tuon takin, toivottavasti on myös luonnossa ihanan värinen. Ja Popin mustat housut siihen otin myös. Tosin ruskeat olisi meidän mieleen enemmän.

Vierailija

Meillä on 5,5v pojalla ollut nyt syksyn popin välikausihousut käytössä ja materiaalina tosi hyvä. Ei käytön jälkeä ollenkaan.

Tytölle olen nyt tuota settiä ostamassa, täyttää 3v pian. Onhan siinä henkselit, niin ei pääse vyötärö valumaan.

Sivuilta minäkin bongasin tuon värin ja se oli heti pakko varata. Ostopäätöksen pystyy onneksi tekemään vasta sitten kun sen näkee. Värinä tuo on mielestäni mitä mainioin tytölle, itse en tykkää ollenkaan vaaleanpunaisesta enkä pinkistä :)

Vierailija

oliivinvihreä olis aika kiva, ruskea käy tietenkin, itse valitsisin ehkä tummansinisen, joka on tehnyt vahvan comebackin meillä.

Vierailija

Onko sulla kokemusta niistä PO.P:n ulkoiluhousuista, itsekin niitä katselin ja mietin ovatko ollenkaan kätevät näin pienellä (meillä tulossa 1,5-vuotiaan käyttöön) kun eivät tulleet vyötäröä ylemmäs? Tuleeko teillä tuo takki tytölle vai pojalle?

Itse vielä harkitsen tuota, väri näyttää mahtavalle koneelta (livenä en ole vielä nähnyt), mutta mietin saako kokonaisuudesta mitenkään yhtään tyttömäistä. Syksyllä meillä kyllä oli oranssi haalari välillä tumman vihreiden ja välillä pinkkien asusteiden kanssa ja ihan tuo selkeästi oli tyttö muidenkin silmissä. ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat