Kuinka usein vihaat miestäsi punahehkuisella raivolla?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mutta en nyt hirveän raivolla mutta mietin kuitenkin eroa tms-

Ja ei miehen tartte jaksaa, jos ei kestä niin lähteköön ja tottakai pyydän anteeksi ja selitän miksi käyttäydyin niin.

Vierailija

Mutta ei se koskaan kestä kauaa. Yleensä molemmat purskahdamme nauruun kun olen niin naurettava rääkyessäni ja kiroillessani ja uhoillessani että itseänikin alkaa naurattaa.

Eikä siihen yleensä ole mitään kovin pahaa syytä, yleinen stressitilanne vain laukeaa niin.

Vierailija

Anteeksi vain, mutta suomenkielessä ei todellakaan sanota noin. Kuulostaa vitsiltä ja huomio kiinnittyy ennemmin sanavalintaan kuin itse asiaan.

Vierailija

vihaan paitsi miestäni, koko maailmaa vähintään kerran viikossa, joskus useamminkin. Riippuu usein stressin määrästä, mutta mieshän se on joka sen kaikkein pahimman raivon joutuu näkemään ja kestämään, johtui se hänestä eli ei.

Jälkeenpäin kaduttaa ja pyytelen anteeksi ja lepyttelen moneen otteeseen. Mies itse on sanonut että ei se enää mitään, kun nyt jo neljän vuoden jälkeen tietää että se menee yhtä nopeasti ohi kuin alkoikin. Ensimmäiset raivonpurkaukset multa oli kuulemma aika pelottavia, hän kun ei ollut koskaan aiemmin nähnyt tai kuullut naisen huutavan tai kiroavan :D mutta edes raivoissani en ole miettinyt miten järjestäisin avioeron parhaiten, ensinnäkään minä en edes pysty sellaiseen yksityiskohtaiseen mietiskelyyn raivoni aikana.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat