Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä sukupuoleen VOI vaikuttaa!

Vierailija

Ärsyttää kun ihmiset aina sanovat ettei sukupuoleen voi vaikuttaa. Ymmärrän toki että jollain (5% miehistä) ei ole kuin toisia siittiöitä (eli x tai Y) siittiötiä, mutta muutoin miehillä on kumpiakin siittiöitä, joten on 95% mahdollisuus ihmisillä vaikuttaa sukupuoleen.

Minä olen "tehnyt" 4 lasta ja tehnyt aina juuri sen sukupuolen jonka olen kulloinkin halunnut. Siihen vaaditaan vain säännöllinen kiero, säännöllinen ovulaatio, ovulaatiotikkuja nippu ja eikun hommiin.

Kyllä se niin menee että pojat tulee ovulaatiopäiviniä ja tytöt paria päivää aikaisemmin. Mutta huomioikaa että ovulaatio voi kestää peräti 5 päivää, joten siitä on otettava se ovulaatio huippu (joka näyttää ihmisiltä olevan hukassa) joten testailkaa hyvät ihmiset testailkaa, jos haluatte tiettyä sukupuolta.

Minun on helppo ollut aina sanoa että nyt tulee tyttö ja nyt tehdään poikaa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Lainaus:

Me yritimme tehdä tyttöä kolmannella kerralla kahden

pojan jälkeen. Ei onnistunut. Sitten luovutimme, ja

nyt meillä on kolme poikaa.

Neljännestä lapsesta tulee myös taatusti poika...

Näin on siis meillä.

Vierailija

Yksi tuttunukin on todennut saman ja saanut samalla systeemillä 3 lasta ja sitä sukupuolta mitä on halunnutkin.

Kai sitä kerran eläessään voi sitä rakastelua oikein "stressatakkin", kuin muutoin on aikaa nauttia seuraavat 50 vuotta.

Vierailija

myös pH-arvo emättimessä ja spermassa vaikuttaa.

Samoin ruokavalio, ja tietyt lisäravinteet.

Jonkun teorian mukaan myös 12 h ovulaation JÄLKEEN tulee tyttöjä, otannan mukaan jopa varmemmin kuin tuolla "ennen ovista" metodilla, joka siís on tohtori Shettlesin kirjoittama.

Mutta engl.kielisiiä sivuja löytyy aiheesta, lukekaa netistä, ja voitte tilata myös netistä Shettlesin kirjan "How To Choose The Sex of Your Baby" jonkun nettikaupan kautta.

t: 3 poikaa, 4. tyttö... eli kyllä mäkin luulen että VOI vaikuttaa, tää neljäs tehtiin vähän eri tavalla kuin edelliset... en usko että pelkkää sattumaa... nää on vaan niin tabu-asioita täällä Suomessa että siksi näistä ei moni edes tiedä!

Vierailija

Vaikka aina mainostetaan että siittiöt voi elää vaikkapa viikon niin harvemmin näin tapahtuu, vaan yleensä raskauden alkavat 1-2 päivän sisään oviksesta. Koska raskaaksi tuleminen on huomattavasti harvinaisempaa esim. viikkoa ennen. Eikö tällä logiikalla valtaosa (siis suurempi kuin se 51%) maailman lapsista pitäisi olla poikia.

Tai katsokaapa vaikkapa jotain ovistikuttelijoiden kuumeiluklubia. Syntyykö siellä enemmän poikia kun kaikki nusuttelevat punaisten tikkujen aikaan?

Vierailija

Tunnetaan yksi tutkimus missä yhdynnän ajankohdalla on ollut vaikutusta sukupuoleen, ja sen mukaan tyttöjä syntyy enemmän kun hedelmöitys tapahtuu ovulaation aikaan (eli siis päinvastoin kuin yleensä uskotaan). Muuten tulos kääntyy aina samaan, vaikka kuinka laittaisi alulle vaikka 5 päivää ennen ovista niin on noin 50% todennäköisyys että tulee tyttö.

Vaikka sitkeästi tämä elää joidenkin mielessä, mikään tilasto ei kuitenkaan tätä tue.

Vierailija

kun sillä ei ole mitää väliä ainakaa meidän perheessä kumpi tulee.;) Meillä rakastellaan usein ja aina vain kuin mahdollista ja huvittaa.=D Turhat tikut saa mun puolesta jäädä. Meillä on ollut kivaa lapsia "tehdessä".;) Ei ole tarvinnut ressata että kumpaa tässä nyt ollaan tekemässä. Ollaan vain nautittu.

Mut joo porvoossa vedetään naimisestakin ressiä, eikö?

Vierailija

Lainaus:

Minun on helppo ollut aina sanoa että nyt tulee tyttö ja nyt tehdään poikaa.

ei kannata tehdä itseään pelleksi ainakaan julkisesti tuollaisia puhumalla :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat