Käyttääkö/ostaako kukaan Feminellin rintaliivejä? FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Aloita uusi keskustelu Tallennetut Vierailija klo 0:34 | 12.1.2009 Onko laadukkaita? Mistä saa? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (2) Vierailija 1/2 klo 9:26 | 12.1.2009 . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Vierailija 3/2 klo 17:32 | 17.11.2010 Lainaus: Onko laadukkaita? Mistä saa? Myy ainakin Kris Linen ja Rosmen tuotteita.Ei taida olla kuin verkkokauppa ja itse olen ollut tyytyväinen laatuun ja eritoten hintaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank
Vierailija 3/2 klo 17:32 | 17.11.2010 Lainaus: Onko laadukkaita? Mistä saa? Myy ainakin Kris Linen ja Rosmen tuotteita.Ei taida olla kuin verkkokauppa ja itse olen ollut tyytyväinen laatuun ja eritoten hintaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
.
Myy ainakin Kris Linen ja Rosmen tuotteita.
Ei taida olla kuin verkkokauppa ja itse olen ollut tyytyväinen laatuun ja eritoten hintaan.