Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallista kosmetiikkaa, miksi ?

Vierailija

On tullut vastaan ihan uskomattomia hintoja tuolla meikkaus- ja kosmetiikkapuolella. Itse en meikkaa, naaman pesen Body Shopin Tea Tree- puhdistussaippualla ( vai miksikä lie sitä kutsutaan ), kosteusvoiteeksi laitan jotain marketin tavaraa ja käsirasvaa käytän. Ja siinäpä se.

Minua kiinnostaisikin tietää, että onko se tosiaan sen arvoista, kun esim. Stockalla myydään yli 100 euron ryppy- ym funktionaalisia voiteita? Onko joku kokeillut, ovatko tosiaan hintansa arvoisia? Ja onko esim. huulipunissa tosissaan niin paljon eroa, kun ne kalleimmillaan maksavat semmoset 30e?

Ihan turha aihe, mutta mielenkiinnosta kysyn ;)

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla kallista ja halpaa sekaisin... Halvoista täytyy löytää ne hyvät, niitä on! Helpompi metsästää kun ei heti tule konkurssi ja kokeileminen kivaa! Mutta hyvät ja kalliit säästävät lopulta myös. Tuotteesta pidempään iloa. Samoin "naaman" laitto ja ylläpito helpompaa! Mulla ois vaikka mitä mietteitä asiasta! Olen kokeillut todella paljon eri tuotteita. Joskus oli rahaa! Nyt hoitovapaalla ja kokeilut kokeiltu ja parhaat halvat ja kalliit valittu.( omalle naamalle!) Nyt pitäydyn niissä.

Vierailija

on huomattavasti enemmän niitä "täyteaineita" eli niitä vaikuttavia ainesosia on todella vähän verrattuna moniin kalliisiin merkkeihin.

Vierailija

Noihin ryppyvoiteisiin en usko. Edelleen olen sitä mieltä, että peruskosteusvoiteita saa todella hyviä apteekista. Mutta jotkut hintavat tuotteet voivat oikeasti olla hintansa väärtejä. Mulla esim. on ongelmana se, että iho kiiltää ja meikistä huolimatta iltapäivällä iho jo kiiltelee. Olen käyttänyt esim. Lumenen kasvovettä ja pesuainetta, joiden pitäisi auttaa tähän ongelmaan, mutta ei se ole kokonaan poistunut. Nyt sitten ostin kosmetologin suosituksesta kalliin (=60 euroa) tuotteen, joka oikeasti auttaa tähän ongelmaan.

Vierailija

Itse käytän apteekista saatavia tuotteita, n. 30 euron arvoisia. Puhdistustuotteet ovat Niveaa tai Lumenea tms sitä hintaluokkaa. Olen herkkäihoinen atoopikko ja ihonhoito on varsinkin näillä säillä myös terveydenhoitoa, ei vain kauneudenhoitoa. Mun on pakko satsata siihen samoin kuin esim. lämpöisiin talvivaatteisiin.

En oo ikinä kokeillut 50 euroa kalliimpia tuotteita. Olisi tietty hauska kokeilla, että onko 30-100 euron tuotteilla huomattava ero muutenkin kuin hinnassa. Säännöllisesti en kyllä voisi käyttää kovin kalliita tuotteita, kyllä tuo n. 30 euroa on mulla se kipuraja.

Meikkien suhteen en oo kovin merkkitietoinen. Onneksi iholleni käy halpismerkitkin.

Vierailija

mutta kallis kosmetiikka on parempilaatuista, siinä käytetään parempia ainesosia. Eihän se pas*a pöyhimällä parane, ettei mitkään laadukkaat aineet ja meikit saa ihmeitä aikaan.

Uusimmat

Suosituimmat