5 lapsi syntyy kesällä.

Vierailija

vähän jännittää, et miten selvitään..

ja ihan uus juttu on nyt, et en ole kertonut kellekkään, jotenkin jännittää ne toisten mielipiteet viitosesta.. raskausviikko 13 jo kuitenkin menossa. onkos täällä muita viiden lapsen äitejä paikalla? tuki ois ihan paikallaan.

Kommentit (14)

Vierailija

nyt on tulossa "vain" yks.. 2 oisin ihan mielelläni ottanut nytkin =)

onnea vain itsellesi tuplaraskauteen! (olen kyl vähän kade..) ap

Vierailija

itselläni on tässä sylissä kuudes pieni tyttömme, joka on meidän perheen viimeinen lapsi. Me kaikki hoidamme ja nautimme HÄNESTÄ!

Mustasukkaisuuden vähentämiseksi ota vanhemmat lapset mahdolllisimman paljon mukaan vauvan odotukseen. Meillä tämä ainakin auttoi valtavasti.

Vierailija

Mulla ei ole vielä 5 lasta, toivottavasti joskus... ehkä 6:kin.

4. juuri tuhisee sylissä pikkuvauvan ähinää :-).

Ja haaveilen että vielä tosiaan saiisi lisääkin tulla, joskus n. 5 vuoden päästä kun olen n. 40 v.

Älä sure muiden mielipiteitä, taloutta tai muuta... kyllä asiat aina järjestyvät jotenkin, kun niiden on pakko järjestyä.

Mua oikeesti pelottaa jo nyt ajatus, jos en enää saisikaan lasta - vaikka olenkin kiitollinen toki kaikista neljästä (vanhin jo 15 v.).

Joten muistakaa että lapsi on todella lahja!

Vierailija

.

Lainaus:

autoa ei siis ole ollenkaan ja lapset jakavat huoneita keskenään.

Ja kaikki lapset asuvat muutenkin jo samassa huoneessa. Yhtään uutta sänkyä sinne ei mahdu. Ullakolle pitää eristää lisätilaa. sAavat sieltä ryömimistilahuoneet...

Vierailija

Meillä on 5 lasta. 1 edellisestä liitostani, 1 miehen edellisestä liitosta, yhteiset kaksoset ja sitten vielä tuo yhteinen kuopus. Enempää ei ole kyllä tulossa. ikääkin jo kohta 35v.

Kyllähän noita kauhistelijoita riitti, kun kerroin viidenne olevan tulossa. Lähinnä, että miten jaksetaan. Siksi kerroin vasta kun en pystynyt salaamaan raskautta.

Meillä on etuna kun lapsilla on ikäeroa jonkin verran ja innokkaita hoitajiakin riittää.

Minkä ikäisiä teidän 4 lasta on ?

Meillä on minun tyttö 14v, miehen poika 11v, kaksoset poikia 6v ja tyttö 1v.

Vierailija

Aika samoilla viikoilla mennään, rv tasan 12, odotan viidettä JA kuudetta, mutta siis neljä synnytystä takanapäin ;-)

Minkä ikäisiä lapsia teillä? Meillä 6,5-v, 5-v, 3-v ja 1v5kk.

Vierailija

Meilläkin esikoinen oli 14-vuotias, kun nuorin syntyi. Itse olin tuolloin 42-vuotias. Hyvin meni odotus, sektio ja siitä toipuminen, ja vauva-aika. Kuopus on jo eskarilainen.

Vierailija

lapsi on yllätys ja vähän kauhistuttaa, meillä on tavaton stressi ja talousvaikeuksia. Ja nyt pitäisi taas vaihtaa autoakin... sen lisäksi että on pakko remontoida lisää tilaa lapsille.

Yritän pitää salassa mahdollisimman pitkään. Tuntuu vähän nololta, kun kaikki tietävät että meillä on talousongelmia ja tähän sitten buukataan lasta... ja äitini heittäytyisi hysteeriseksi koska raskaus saattaa aiheuttaa terveysongelmia edellisten kokemusten perusteella...

Olen itse jo nelikymppinen ja vanhin lapseni on 14.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat