vyötärönympärys mulla on 82cm

Vierailija

katsoin h&m okotaulukkoa, ja sen mukaan mun farkku koko on 32tuumaa..

ostin sieltä just lantiofarkut koossa 29 ja omistan myös monet farkut koossa 28..

ja ovat just oikean kokoisia, eli mahtuu alle vielä pitkät kalsarit.

pitääkö nuo koot muiden mielestä paikkaansa?

Kommentit (5)

Vierailija

Lainaus:

katsoin h&m okotaulukkoa, ja sen mukaan mun farkku koko on 32tuumaa..

ostin sieltä just lantiofarkut koossa 29 ja omistan myös monet farkut koossa 28..

ja ovat just oikean kokoisia, eli mahtuu alle vielä pitkät kalsarit.

Sinulla on varmaan sitten kai paksu vyötärö lantioosi verrattuna. Tai käytät liian pieniä housuja.

Kyllä 82 cm on n. 32 tuumaa, ihan Elon laskuopin mukaan. Vyötärö on tietysti määritelmäkysymys ja kaikki farkut ei tule vyötärölle ja malleissa on eroja jne jne.

Vierailija

kun ei mistään kerta purista. 32 en ole omistanut koskaan, ja uskoisin niiden kyllä olevan ihan liian isot. ehkäpä mä oon sitten vaan tasapaksu =) ap

Vierailija

Varsinkaan H&M:n.

Onko kokomerkinnän tarkoitus merkitä sitä, että "nämä housut on tarkoitettu ihmiselle, jonka vyötärö on 32 tuumaa" vai sitä, että housujen vyötärönauha, ylsi se sitten vesirajalle tai kainaloihin, on 32 tuumaa?

Joka tapauksessa valmistaja saa lätkäistä vaatteeseensa ihan minkä kokomerkinnän haluaa, joten eri valmistajien (ja saman valmistajan eri mallien) todelliset koot vaihtelevat. Tietysti on lopulta valmistajan etu, että asiakas löytää sopivan koon mahdollisimman vähällä sovittamisella.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat