~¤~ PIKKUKAKKOSET vko 3 (12. - 18.01.2009) ~¤~

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

On ollut pakko pysytellä poissa täältä ja saada ajatuksia muualle kun rupesi ajatukset pyöriin vallan vauva asian ympärillä..

Onnea kaikille plussanneille!!!!! Tämä pino ei varmaan kauaa enään pystyssä ole kun plussia satelee siihen malliin! =)

Ja sitten meikäläisen ilouutiset, tein tuossa raskaustestin ja kyllä se plussa sieltä tulla tupsahti vihdoin! Aivan ihanaa!! Vähän oli haaleempi viiva kun se toinen mutta ihan selkee viiva kumminkin, kyllä meinas silmät tippua päästä kun menin katsomaan tulosta =) Että LA olis vauvalaskurin mukaan 21.9, saa nähdä muuttuuko se ultrassa viellä...

Toivotaan nyt Lisbet ja Adara että tekin pääsette hyvin pian tuonne odotus puolelle! =)

Hieno juttu Rokkimami että jaksatte ruveta taas yrittämään, tsemppiä!

Eipäs tässä kummempaa, tarrasukkia matkaan kaikille plussanneille =)

Saa nähdä koska sitä itse uskaltautuu tuonne odotus puolelle siirtyä, ehkä sitten kun on hetken aikaa saanut sulateltua tätä ihanaa yllätystä...

Vierailija

Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan raskausaikaan!! =) Pidä meidät ajantasalla ja tietenkin toivon, että ite pääsisin perässä tuonne O-puolella jutskaileen teidän plussanneiden kanssa..

=) Lisbet, kp 19/26-31, yk 6.

Vierailija

Lisbet, en usko, et sun veljen kihlattu sitä tahallaan tekee ja jos tekis ni ois kyllä tosi ilkeetä. Ootko muuten laskenu mikä olis laskettu aika jos sulla nyt tärppäis? Entäs millon aattelit testata jos tätiä ei näy? Toivotaan, et kahvi alkaa inhottaa sua oikein kunnolla!!!!

Viime yö meni valvoessa pojan kanssa. Menin kahentoista jälkeen nukkumaan ja poika heräs yhen jälestä ja valvo siitä neljään asti pyörien. Nyt on hartiat ihan kipeinä kun ei toinen suostunut rauhoittumaan kuin pystyasennossa sylissä mun hyräillessä. Taisinkin lauleskella kaikki mahdolliset laulut mitä vain muistin. Mielessä kävi ettäkö oikein tosissaan jo haluan seuraavaa. Mutta kyllä minä haluan ja oikein kovastikin. Nyt on viime päivät ollut tosi paha vauvakuume ja tilannetta pahentaa se etten millään voi uskoa, että raskautuisin nopeasti. Oon kyllä tosi pessimistinen tämän asian suhteen. Ja JOS(!) kävisi niin onnellisesti, että raskautuisin, pitää pelätä sydän kurkussa keskenmenoa. Äääh, pitäs vaan keksia paljon tekemistä ja muuta ajateltavaa... kumpa se oliskin niin helppoa...

Adara kp 9/25-30, yk2

Vierailija

En kyllä osaa nyt yhtään sanoa, että oliko ovis jo aikaisemmin (eli kp 15-16) vai tosiaan eilen (kp18).. Aamun limojen jälkeen ei oo tullu just enää yhtään valkkaria. Välillä on pieniä määriä "limajämiä", mutta siinä kaikki.

Oon jostain lukenu, että kun se "otollinen aika" on ohi, niin valkovuoto tyrehtyy kun veitsellä leikaten. Joten alan jo pikku hiljaa uskomaan, että se ovis oli sitten eilen.. Nyt vaan toivotaan, että niitä simppoja oli vielä hengissä edes se yks joka olis hedelmöittänyt mun munasolun =)

Valkkari tosiaan loppu, mutta edelleen tuntuu välillä nippailua jommalla kummalla puolella alavatsaa.. Katotaan nyt miten mun käy, pitää oottaa ainakin nyt se 14 päivää, ennenku testaan.. Sitten pitäis jo näkyä jotain testissä, JOS on näkyäkseen..

=) Lisbet.

Vierailija

Lisbet81

Minulla oli sama homma...

Bongailin oviksen silloin "oikeisiin" aikoihin. Samoilla kohdin kiertoa kuin sinulla nyt. Aloin ihmetellä, että mitä eikös ovis ollutkaan silloin aiemmin...

valkovuotoo tuli ja tuli.. olin ihan että häh?

Nippailuja oli myös. Toivottavasti ovat niitä kiinnittymis limoja...

Mami

Onnea sinnekkin plussasta....

Tänään en ole saanut mitään aikaiseksi... ihan ajatukset pyörii ympyrää..

Neuloin miehelle lapastakin.. no taisi tulla vauvan lapanen siitä...

-L

Vierailija

ADARA

Joo, tuossa oot oikeassa. Eli jos mulla tosiaan oli perjantaina ovulaatio, nii vois hyvinkin olla kiinnittyminen.. No nyt vaan ootellaan ja katellaan. Toivottavasti sä nyt saisit ne testit, et pääset testaileen! =)

ROKKIMAMI

Miten sattuikaan, että mä ajattelin sua eilen! =) Ajattelin, että mitä sulle kuuluu. Olen pahoillani työpaikkojenne suhteen. =( TERVETULOA kuitenkin TAKAS tänne meidän pinoon!! =) Toivottavasti tämä mahtava plussa-aalto jatkuu!! =) Nii ja kunpa lapsenne paranisi pian! =)

MAMMATYPSY

Paljon onnea ja tarrasukkia sekä vauvaliimaa mukaan matkaan!! =) Lisäsin sun tuonne plussanneiden alle ja merkkasin LA:kin. =)

OMA NAPA

Eli tosiaan se valkovuoto loppu eilen ku seinään ja meni peiton pöllyyttäminenkin reisille!! =( Eli ei sit kuitenkaan illalla napannu ollenkaan.. Varmaan masensi se valkkarin loppuminen, että "tässä se sitten taas oli".. En tiiä..

Nipistyksiä tuntui eilen illalla oikealla puolella alavatsaa, semmoisia niinku joku olis nipistellyt massua sisältä päin. Ja kun olin käyny 1½ tunnin kävelyllä, niin alkoi pisteleen tuolta vasemmalta puolelta alavatsaa.. Nyt taitaa tällä akalla mielikuvitus laukkaamaan!!

Päivitin TAAS tosiaan tuota meidän esittelypinoa, ettei sitten unohdu nuo plussanneet ja LA:t. Vieläkö TOLLEROINEN ja LIISA06 (sekä muut jotka ovat plussanneet) tulis ilmoittamaan LA:n..

Tänään meinaan lähteä pojan kans siskoa katsomaan tässä päivällä, pääse pois kotoo ja ajattelemaan jotain muuta.. =)

=) Lisbet, kp 20/26-31, yk 6.

Vierailija

MAMI_08

Kuulumisia!! =)

LALLIE

Testaileppas sä kans kohta!! =)

ADARA

Miten meni viikonloppu? Alkaako täti keräilemään jo tavaransa ja tekee lähtöään?

OMA NAPA

Elikkä se perjantai jäi sitten pupuilutta.. =( Eli tais nyt sitten meidän ovis mennä ohi suun.. No katotaan nyt! =) Ainahan vois olla niinkin, että ku pupuiltiin ke:na ja jos otollinen aika oli to:na tai pe:na, että olis vielä ollu nuijapäitä hengissä. Toivottavasti!! No se jää nähtäväks!! =) Nyt eilen pupuiltiin..

Nyt sitten ei auta ku vaan ootella ja katsoa ens viikon viikonloppuun AINAKIN, ennenku ees meinaan aatellakaan testin tekemistä.

Nyt aamuhommiin!! =)

=) Lisbet, kp 18/26-31, yk 6.

Vierailija

Kiitoksia lisbet8!!

Toivottavasti sinäkin olet nyt saanut liput plussajunaan!

Ja tulisit jakamaan kuulumisia tuonne o-puolelle.

Minä en sinne ihan heti taida uskaltaa aktiivisesti alkaa kirjoitella.

Olisipa todella mukavaa jakaa kuulumisia samojen henkilöiden kanssa, joiden kanssa on täällä puolella kirjoitellut, mutta aina se ei taida mahdollista olla.

-L

Vierailija

ADARA

No tottakai mä oon käyny kattomassa LA:n valmiix! =) Se olis 02.10.2009, mutta sektion vuoksi se muuttuisi n. 1-2 viikkoa aikaisemmaksi. Niinpä, kun vois keksiä niin paljon päivisin ja iltasin tekemistä, että ei tarvis aatella koko aikaa tuota vauvaprojektia. Mä olin NIIN aatellu, että tää vauva saa tosiaan tulla sillä TJOT-menetelmällä, mutta ei se multa onnistunukaan!! Aina se vauva-juttu on tossa mielessä.. No, minkäs teet?? Testaamisesta sen verran, että jos on tarvetta enää (eli jos ei täti tule ennen sitä), niin testaan maanantaina 26.1.. Sillon mulla on kp:t 32, joten katotaan nyt miten mun käy.

OMA NAPAA

sen verran, että mitään oireita suuntaan tai toiseen ei ole ilmennyt.. Toivotaan nyt että se olis hyvä juttu. Heh! =)

Nyt kohta poika yöunille ja sitten ukkelin kans saunomaan.

=) Lisbet, 24/26-31, yk 6.

Vierailija

Mä en ole oikein ehtinyt/jaksanut lukea teidän kuulumisia viime viikolla, kun on maattu sängyn pohjalla flunssan kourissa. Ilmeisesti kukaan ei ole kuitenkaan plussannut?

Tää on jo kolmas kunnon flunssa kuukauden sisään, ihan naurettavaa. Poika ja mies alkaa onneksi jo vähän kuntoutua, mä olen vielä ihan potilas.

Jotenkin tuntuu, että raskausoireet on aika lailla lieventyneet, tosin en tietysti tiedä miten paljon flunssa niitä peittää. Mutta jostain syystä on vaan sellainen olo, että ei tule yllätyksenä jos ultrassa ei näy sitä mitä toivoisi. Vielä reilu viikko pitää odotella, ensi viikolle varasin ultran. Neuvolaankaan en ole uskaltanut soittaa, sitten vasta jos aihetta ultran jälkeen vielä on..

Plussatuulia kaikille!

Adele rv 5+6, ehkä

Vierailija

Ihan ensiksi, hurrrrjasti onnea plussanneille !!! Ja paljon tarrasukkia matkaan!!

Tosiaan, RokkiMami on takaisin kuumeilemassa :) Keskenmenosta on nyt puoltoista kk ja ekat menkat tuon maailman synkistäneen tapahtuman jälkeen loppuivat justiin ja miehen kanssa annettiin vauvalle lupa tulla jos on tullakseen. Meillä maailma meni mustaksi tuon keskenmenon lisäksi myös siten että mut irtisanottiin uudesta työpaikastani viiden (!!!!!) viikon jälkeen (piti olla vakipaikka...) ja mies lomautettiin. Nämä kaikki 3 kurjaa asiaa tapahtui yhden viikon aikana.. Siinä oli pääparalla kestämistä.. Eikä se kyllä totta puhuen meinannut kestääkkään. Onneksi on tuo esikoinen tuossa pitämässä arjessa kiinni.

Tänään aamulla pojalla oli toinen silmä vähä punainen ja ajattelin että on hinkannut sitä ja punotus johtuu siitä. Noh, iltapvllä kun hain pojan hoitotädiltä (käy 2x vkossa hoidossa että saamme pidettyä hoitopaikan jos tässä vaikka sattuisi töitä ilmaantumaan), niin molemmat silmät vuotivat sellaista keltaista möhnää. Jipikaijjee, meillä on siis silmätulehdus :( Saas nähä tuleeko huomenna lekurireissu. Ja voi sitä juhlaa kun saadaan tipat laitettaviksi..... HUOH!

Olen joka pv käynyt lukemassa teidän kuulumisia mutta aiemmin en ole jaksanut kirjoitella, yrittäyt vain saada ajatuksia tasaantumaan ja kurkistellut teidän kuulumisia.

Paljon plussatuulia meille kaikille, eiköhän tehdä joukkoraskautuminen :D

RokkiMami, yk1 alkamassa

Vierailija

VOI APUA MÄ PYÖRRYN!! Testit tuli just postista ja tein samantien...Ekaks luulin että se jotenkin epäonnistui kun koko ikkuna meni ihan punaiseksi (?), sitten tuli se kontrolliviiva ja ei muuta...Sitten, sellainen himmeän himmeä punainen viiva tuli viereen, ja se voimistui vielä vähän. Sitten ovikello soi ja kaks jehovaahan siellä, olin niin sekaisin että olisin voinut ottaakin niiltä jotain :)

Katoin uudestaan vielä ja ihan selvästi on kaks viivaa.

Huh huh. Mun täytyy hengittää :)))

Vierailija

ADARA

Tiedän tunteen, kun näkee tuolla ulkoillessa noita raskaana olevia. Ei oo hääviä! Ja mulla on vielä semmonen tilanne, että tuo mun miehen veljen kihlattu on raskaana. Niillä on LA huhtikuun puolessa välissä.

Oon huomannu, että jos ollaan samassa paikassa, niin istuu ja hieroo masua vähän väliä.. En tiiä tekeekö se sitä vähä niinku kiusaks, koska on tietonen siitä, että mekin ollaan jo hetken aikaa yritetty toista lasta.. Oon vaan koittanu pysyä tiukkana ja aatella, että "no se nauttii nyt tuosta masusta ja mä sitten toivottavasti tässä pian".

MISSÄ KAIKKI ON? TODELLA HILJAISTA! OIS KIVA KUULLA KUULUMISIA!! =)

OMA NAPA

Ihanaa ku nuo pakkaset hellitti, edes nyt viikonlopun ajax. En oo pojan kans käyny 3 päivään pihalla, niin tänään mennään sitten tässä kohta puolin koko poppoo ulkoileen! =)

En tiiä mikä mulla on, ku ei oo pariin päivään maistunu kahvi. Tai siis päivällä oon voinu juoda, mutta en aamulla enkä illalla. Välillä tuntuu semmosta TODELLA TODELLA TODELLA pientä etovaa oloa. Ja todella harvoin päivässä tuntuu nippailua massussa. Valkovuotoa ei tuu just ollenkaan, sen takia on jotenkin toivo menny.. No katotaan..

Nyt lähen valmistautumaan ulkoileen!!

Ihanan viikonlopun jatkoja kaikille! =)

=) Lisbet, kp 23/26-31, yk 6.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat