Kymppikerho 2009 uudet kujeet 12.1. :)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moikka!

Aamulla vaaka näytti 61,9 kg eli pudotusta -600 g. Mihin olen kyllä taas oikein tyytyväinen, koska mitenkään kitkutellut en ole. Säännölliset ruoka-ajat, pienemmät annoskoot, kohtuullisesti herkuttelua ja liikuntaa, ne näyttäisi nyt tepsivän näihin läskeihin :)

Viime viikolla kävin kolme kertaa lenkillä (30 min, 45 min ja 60 min) ja kerran vesijuoksemassa. Ja lisäksi lasten kanssa uimassa ja luistelemassa! Liikunnan lisäämiseenkin olen tosi tyytyväinen. Tästä innostuneena, kävin tänäänkin aamulla vesijuoksemassa.

Joku kyseli tsemppausta. Me katseltiin eilen lasten kanssa vanhoja valokuvia, ja sieltä löytyi kuva aika hoikasta naisesta ajalta ennen lapsia. Se kuva mulla on nyt takaraivossa koko ajan :)

Kevyttä viikkoa!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Meidän vaaka näyttää tätä nykyä vain vähän sinnepäin. Tosi sopivaan aikaan räjähti. Ostin just uuden, ja huomisesta alkaen saan varmaan taas vähän tarkempaa tietoa.

Mutta, maanantaina painoin (kai...) noin 68 kg eli pudotusta edellisestä maanantaista 1,2 ja yhteensä 3,5 kg.

Tuntuu sitä, että suurista ennakkoluuloistani huolimatta laihdutusvalmisteet on minulle paras tapa laihtua tässä elämäntilanteessa. Käytän niitä joustavasti: Jos on tavallinen päivä, syön niitä pelkästään. Jos taas on kyläilyjä tai muuta poikkeavaa, syön ystävien seurassa normaalisti ja sitten jatkan nutrailua. Quick start-pakettien lisäksi olen syönyt kasviskeittoa ja jotain metsämarjapirtelöä. Lisäksi juureksia ja marjoja, jos on tehnyt mieli.

Liikunta on ollut minimaalista hyötyliikuntaa ja lasten kanssa ulkoilua.

Tsemppiä, ja ensi viikkoon!

Vierailija

Nimimerkki: Lisbe

Pituus: 175cm

Lahtopaino: 85kg

Tavoite: alle 75kg

Paino nyt: 81kg

Pudotusta yhteensa: -4kg

BMI: 26,4 (alussa 27,8)

Tämä viikko on mennyt osanutraillessa ja syömisten kanssa harjoitellessa. Herkut olen vielä onnistunut aika hyvin jättämään kaappiin tai muiden syötäväksi, mutta esim. juustovoileipiä tai reilusti hedelmiä on kyllä mennyt. Ja pähkinöitä myös... Maanantaille tavoittelen nollaviikkoa, plussat olisi aikamoinen takaisku!

Vierailija

Vaaka näytti viime maanantaina 78,6 ja tänä aamuna 76,8kg! Eli pudotusta 1,8kg viikossa, oon tosi iloinen! Ja perjantai meni risteilyllä herkutellessa! Liikuntaa olen koittanut lisätä sen minkä olen pystynyt. Melko vähissä on lenkille lähtö mahdollisuudet, kun talon rakentaminen on käynnissä.

Nyt, kun on pari viikkoa laskenut pisteitä, alkaa pikkuhiljaa päästä eroon siitä hirveästä makean nälästä ja vatsa tottuu pienempiin ruoka-annoksiin. Vaatii kyllä kovaa itsekuria, saapa nähdä kuinka kauan sitä minulta löytyy. Oman ja kaverien lasten synttäreitä on tulossa lähiaikoina paljon ja siinä on haastetta kahvipöydässä kyllikseen, armoton herkkusuu kun olen!

Mutta iloisella mielellä jatketaan! Tsemppiä meille kaikille!

Hassula

Vierailija

paino pudonnut vasta 1 kg, nyt kyllä ajattelin ostaa jo sen digitaalivaakan kun ei tuossa oikein näy ne 100g pudotukset.

lähtöpaino:60kg

tavoite:50-53

paino nyt:59

Vierailija

Hei!

Minun vaakalukema oli aamulla 81, eli pudotusta 1 kg viime viikosta. Olen tosi tyytyväinen, koska kokonaistulos kuun alusta on jo 4 kiloa. Monesta jutusta on kyllä pitänyt kieltäytyä, kakuista, karkeista, pitsoista yms mitä ympärillä on syöty. Eilenkin illalla mies söi aikamoisen mättö-lautasen ranskalaisia, bratwurstia ja kalapuikkoja. Minä vieressä: kolme porkkanaa ja vähäkalorista mustikkakeittoa. Kaksi vuotta olen kuitenkin herkutellut ilman mitään rajoja, melkein kyllästymiseen asti, joten yllättävän helppo on ollut kieltäytyä noista "herkuista". Jotenkin mielessä on pysynyt myös se,että kovinkaan hyvä olo esim. jostain berliininmunkista ei tule (niitäkin on ollut tarjolla, vieläpä itse ostin), vaikka se kovasti alkuun houkuttelisikin. Eli näillä jatketaan. Ja taidanpa minäkin katsoa vanhoja valokuvia jääkaapin oveen, joista motivoitua tiukan paikan tullen!

Vierailija

Mulla vähennystä tasan kilo. Tavallaan olen tyytyväinen, koska tiedän ettei paino liian nopeastikaan saa pudota. Mutta tavallaan olen pettynyt. On nimittäin ollut niin vaikeeta, että olisin mielelläni nähnyt ekan viikon saldon hiukan isompana, se olisi motivoinut. =( Mutta tästä ei voi kuin parantaa?

Vierailija

Laitanpa yhteenvetoa minäkin...

Niminerkki:Nappi

Paino nyt: 72kg

Tavoite: 57kg

ja siis oon aloittanut vasta tällä viikolla joten eipä oo tainnut lähteä vielä mitään...

:(

Mutta tsempillä eteenpäin! Tänään jumppaan! :x

Vierailija

-400g pudotusta, paino nyt 70,4kg..Kipeenä olen ollut sunnuntaista asti, joten en sitten orbitrekillä kerennyt aloittaa..eikä flunssa tunnu helpottavan..

Tässä yhteenveto:

Nimimerkki: Tartu

Pituus: 160cm

Lähtöpaino: 72kg

Tavoite: 60kg

Paino nyt: 70,4kg

Pudotus yhteensä: -1,6kg

BMI: 28,12(alku), Nyt 27,34

Vierailija

Moi,

mulla vähän lipsui loppuviikosta johtuen yleisestä väsymyksestä ja siitä vaaka-takaiskusta. Nyt kuitenkin taas on oon palannut normaaliin ja toivon, että pääsisin maanantaina miinukselle. Tässä viime maanantai tilanne:

Nimimerkki: Ksenja

Pituus: 165 cm

Lahtopaino: 71,5 kg

Tavoite: 57 kg (heinakuun alkuun mennessa)

Paino nyt: 68,0 kg

Pudotusta viime vkolta: -1,2kg

Pudotusta yhteensa: -3,5kg

BMI: 25

Maanantaina taas!

Vierailija

Onneksi sentään -900g viime viikkoon eli vaaka näytti tänä aamuna 80.6kg. Jos ensi viikolla menisi alle 80 niin se voisi innostaa.

En käsitä miksi tämä on aina niin vaikeaa... Olisiko joku joka osaisi tehdä listaa saavutuksista. Voisi sekin motivoida ehkä jonkin verran.

Tiedän, että painoa saisi helpostikin 5kg pois, jos vain saisin tsempin päälle ja vähentäisin syömistä. Liikuntaa harrastan kuitenkin sen 3krt/vko säännöllisesti, joten ruokatottumukset on ne joihin pitäisi kiinnittää paljon enempi huomiota.

Minä kanssa muistelen viime kesän videota, jossa bikineissä hillun rannalla ja pitäisi varmaan katsoa sitä useammin, jotta saisin itsei tsempattua ensi kesäksi parempaan rantakuntoon.

Vierailija

Nakojaan on vahan muokkaamista.. paremmin nakee kun saa sen kokonaan nakymaan kerralla. Varmasti laitoin pari rivia tyhjaa tuohon yhteen (pudottajat-sanan ylapuolelle) kohtaan, onko nailla sivuilla tapana muokkailla tekstia omin pain. MUR! Ja jotain kummia tahtia tuli tonne alkuun. ?:|

Otin yhteenvetoon nyt mukaan kaikki ketka oli talla ja viime viikolla kirjoittaneet, toivottavasti kaikki on viela mukana. Kenelta tietoja viela puuttuu, ilmoitelkaa niita, niin voin lisata listaan. Maanantaina (tai jo sunnuntai-iltana) voin tehda uuden pinon muokatulla yhteenvedolla.

Vierailija

*** KYMPPIKERHO 2009***

Yhteenveto Kymppikerho 2009 mukana olevista. Jokaisella tavoitteena on noin 10kg painonpudotus.

Tähän mennessä olemme painoa pudottanut yhteensä 11,5kg. Hyvä me!!

Pudottajat:

Nimimerkki: emmanaiti

Pituus: 170cm

Lahtopaino: 84,6kg

Tavoite: 72kg (heinakuun alkuun mennessa)

Paino nyt: 82,6kg

Pudotusta viime vkolta: -2kg

Pudotusta yhteensa: -2kg

BMI: 28,6

Nimimerkki: Essa

Lahtopaino: 60kg

Tavoite: 50-53kg

Paino nyt: 59kg

Nimimerkki: Hassula

Nimimerkki: Ksenja

Nimimerkki: Lisbe

Pituus: 175cm

Lahtopaino: 85kg

Tavoite: alle 75kg

Paino nyt: 81kg

Pudotusta yhteensa: -4kg

BMI: 26,4 (alussa 27,8)

Nimimerkki: Marja08

Nimimerkki: Mynthon79

Nimimerkki: Nappi77

Paino nyt: 72kg

Tavoite: 57kg

Nimimerkki: Paavo5

Pituus: 157 cm

Lähtöpaino: 63,9 kg

Tavoite: 55 kg (Kesäkuun alkuun mennessä)

Paino nyt: 61,9 kg

Pudotus viime viikolla: -600 g

Pudotus yhteensä: -2 kg

BMI 25,9 (alku) 25,1 (nyt)

Nimimerkki: Paletti

Nimimerkki: Ruutti08

Nimimerkki: Sanki

Pituus: 168cm

Lahtopaino: 81.5kg

Tavoite: 68

Paino nyt: 80.6kg

Pudotusta yhteensa: -900g

BMI: 28,3

Nimimerkki: Tartu

Pituus: 160cm

Lähtöpaino: 72kg

Tavoite: 60kg

Paino nyt: 70,4kg

Pudotus yhteensä: -1,6kg

BMI: 28,12(alku), Nyt 27,34

Nimimerkki: Vinkkis

Kevyttä viikkoa kaikille!!

Vierailija

Viime viikko mulla jäikin väliin kun vasta keskiviikkona palasin arkeen ja muistin että maanantai meni jo :-) Mutta tänään paino oli 67,6kg. Oliskohan lähtö ollut 68,3 en ole enää ihan varma muistanko oikein. Viime syksynä aloitin 70 kilosta joten vähän rivakampaa tahtia toivoisin! Ei kai sitä auta kun ottaa itseään kunnolla niskasta kiinni...

Viime viikolla tuli vähän herkuteltua kun en vaan pystynyt vastustamaan kaappiin jääneitä herkkuja. Mutta liikuttuakin kyllä tuli enemmän kun aikoihin. Nyt vaan tarvitsisi jatkossakin nipistää aikaa liikuntaan, se on taas huomattavasti vaikeampaa kun mies palasi töihin...

Vierailija

Olin viime viikolla vähän reissussa ja päätin siirtää aloitusta tähän viikkoon.

Vaaka näyttää edelleen siis 72kg, mutta nyt on tsemppi päällä! Lasken pv pisteitä, ja tuntuupas taas vähältä se sallittu määrä. Tänään oon tosin ollut tosi pihinä pisteiden kanssa, ja niitä on aika paljon jäljellä vielä. Tosin oon ollutkin vähän nälkäinen, mikä aina on riski repsahdukselle, kuten varmaan tiedätte...

Karkeista oon päättänyt pysyä erossa nyt toistaiseksi. Ihan kuin joku kirjottelikin, ne on ihan kuin viina alkoholistille. Siis pussi kiinni...

Toivottavasti ens maanantaina vaaka näyttää jo eri lukemaa... Mun eka tavoite on päästä uudelle kymmenluvulle.

Nappis ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat