Sisunaiset 12.1.09

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Viime viikolta. Laskin muutamalle uudetn välitavoitteen, koska osa ilmoitti vasta nyt joulun jälkeisen tuloksen ja osalla vastaavasti paino oli tippunut reilusti.

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 9) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

[b] Allakka [/b]♥

94.8 kg, 91.3 kg, ( 62 kg), 93.6 kg, 0.1 kg, 1.2 kg, 2.3 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 34.0 , ( 1.66 m )

[b] Axelara [/b]♥

73.2 kg, 62.9 kg, ( 56 kg), 65.2 kg, -0.9 kg, 8 kg, 2.3 kg, 6 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 23.7 , ( 1.66 m )

[b] Chicky [/b]♥

Painon kontrolli raskauden aikana:

Paino oli aluksi: 85.8 kg

Paino nyt: 92.9 kg

Nousua yhteensä: +7.1 kg

Matkaa 100 kg rajaan: 7.1 kg

LA: vko 8 / 2009

[b] Körömölli [/b]♥

95 kg, 85 kg, ( 68 kg), 86.6 kg, -1.5 kg, 8.4 kg, 1.6 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 31.8 , ( 1.65 m )

[b] Milenna [/b]♥

75.2 kg, 71 kg, ( 68 kg), 73.8 kg, 1.6 kg, 1.4 kg, 2.8 kg, 10 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 26.1 , ( 1.68 m )

[b] Minlee [/b]♥

95.5 kg, 80 kg, ( 72 kg), 81.8 kg, -0.2 kg, 13.7 kg, 1.8 kg, 7 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 25.8 , ( 1.78 m )

[b] Pommeriina [/b]♥

91.9 kg, 86.5 kg, ( 74 kg), 88.2 kg, 1.1 kg, 3.7 kg, 1.7 kg, 7 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 28.2 , ( 1.77 m )

[b] Ragna [/b]♥

72.4 kg, 66 kg, ( 66 kg), 68.0 kg, 1.6 kg, 4.4 kg, 2 kg, 7 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 24.1 , ( 1.68 m )

[b] Tinna78 [/b]♥

70 kg, 55.6 kg, ( 58 kg ???), 56.9 kg, -2.5 kg, 13.1 kg, 1.3 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 20.6 , ( 1.66 m )

[b] Volga [/b]♥

90 kg, 77.4 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11 kg, 1.6 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.4 , ( 1.80 m )

[b] Waller [/b]♥

98 kg, 94.6 kg, ( 88 kg), 97 kg, 0.0 kg, 1 kg, 2.4 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 33.6 , ( 1.70 m )

[b] Saralda [/b]♥

59 kg, 55 kg, ( 51 kg), 58.3 kg, 0.0 kg, 0.7 kg, 3.3 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.9 , ( 1.50 m )

[b] Napos [/b]♥

67 kg, 65 kg, ( 65 kg), 67 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2 kg, 4 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 23.7 , ( 1.68 m )

[b] FatandFurious [/b]♥

60 kg, 57.6 kg, ( 55 kg), 60 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.4 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 22.0 , ( 1.65 m )

[b] Skyblue [/b]♥

82 kg, 77.9 kg, ( 60 kg), 80 kg, -2.0 kg, 2 kg, 2.1 kg, 7 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 26.4 , ( 1.74 m )

[b] Katti [/b]♥

76.8 kg, 73.6 kg, ( 68 kg), 76.8 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3.2 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 27.2 , ( 1.68 m )

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Tinna: -2.5 kg [/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 9 tavoitetta (su 1.3 mennessä). Tällä listalla ei huomioida raskaana olevia (Chicky, Unnika)

1. sija => 4 ...vkoa:.. Napos

2. sija => 6 ...vkoa:.. Axelara

3. sija => 7 ...vkoa:.. Minlee

4. sija => 7 ...vkoa:.. Pommeriina

5. sija => 7 ...vkoa:.. Ragna

6. sija => 7 ...vkoa:.. Skyblue

7. sija => 8 ...vkoa:.. Körömölli

8. sija => 8 ...vkoa:.. Tinna78

9. sija => 8 ...vkoa:.. Volga

10. sija => 8 ...vkoa:.. FatandFurious

11. sija => 9 ...vkoa:.. Allakka

12. sija => 9 ...vkoa:.. Waller

13. sija => 9 ...vkoa:.. Saralda

14. sija => 9 ...vkoa:.. Katti26

15. sija => 10 ...vkoa:.. Milenna

[/b]

Laihduttajia: 17

Painomme oli alussa: 1295 kg

Painamme nyt: 1226 kg

Tavoitepainomme (vko 9/2009): 1190 kg

Matkaa välitavoitteeseen: 36 kg

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olen ollut pari päivää reissussa ja siellä tuli syötyä ihan mitä sattuu eli nyt täytyy todella tsempata, jos haluaa edes saman tuloksen kun viime viikolla tai saatika että tulisi miinusta. Olen yrittänyt pienentää vähän annoskokoa ja syödä vähemmän hiilareita. Kukas muu täällä päättikään vähentää noita hiilareita? En tiedä kanssa onko siitä suurta apua, mutta aina voi koittaa ja en nyt kaikkia ala karsimaan pois, pahimmat vain :)

MINLEE: uusi tavoite on hyvä, joutuu oikeasti ponnistelemaan että pääsee sinne.

Jaahas, kai pitäisi lähteä vähän kuntoilemaan. Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikon jatkoa!

Vierailija

Tämän aamun tulos 93,2kg. Miinusta tuli 400 grammaa. Kieltämäti minäkin odotin vähän parempaa tulosta, mutta hyvä näinkin. Olen syönyt muutamia keksejä ja viikonloppuna jonkun uutuus suklaapatukan. Eilen kävin tunnin lenkillä ja viikolla taisin saada kasaan yhteensä toisen tunnin liikuntaa, mutta sellaista hidasta kävelyä.

Mikäköhän olis helpoin tapa laskea noita syömisiä??? Mä vähän luulen että mun pitäis joku tsekkaus tehdä mitä oikein syön.

Onnittelut Unnikalle raskaudesta.

Tinnalle tsemppiä avioeroon. Se on rankkaa aikaa.

Onnittelut viime viikolla painoaan pudottaneille. Tosi upeita tuloksia!!!

Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisianne vaikkei se laihdutus niin aina sujukkaan.

Vierailija

Ihan tyytyväinen olen, kun viikonloppuna oli ne synttäritkin! Olen kyllä huomannut, ettei samoissa määrin tee makeaa mieli kuin ennen, hyvä hyvä!! Nyt olen raskauskilot saanut pois, niin aikataululla ei enää ole niin kiire:)

Juoksemaan olen selvinnyt edelleen sen pari kertaa viikossa. KOlmas kerta tahtoo aikataulujen vuoksi olla tiukkaa.

Onko täällä kaikilla lapsia, minkä ikäisiä? Miten saatte omaa aikaa järjestettyä liikunnalle? Meillä mies hoitaa nää 2v3kk ja 4kk ikäiset noiden mun tunnin lenkkien ajan.

Upeita pudotuksia viime viikolla, onneksi olkoon!!

Axe

Vierailija

Mun mielestä se on helpoin tapa laihtua. Nopeet hiilarit jättää pois tai minimoi ja tiallle sitten kasviksia ja juureksia. Eilen keitin ruusukaaleja ja söin niitä kanan kanssa : ) Lapsille oli pastaa. Sokerit, vaalea leipä ja karkit minimiin. Kyllä se siitä. Rahkaa vaan paljon. Ehrman yhdistettynä valion 0 kcal soppaan on herkkua : ) ... Jos haluatte ihan kunnon ohjeita dieettiin sellasilta, jotka pudottaa painoa kymmeniä kiloja vuodessa niin menkää pakkiksen sivuille...No sieltä parhaat vinkit kehiin ja alkaa rasva palamaan.

~Katti

Kukas muu täällä päättikään vähentää noita hiilareita? En tiedä kanssa onko siitä suurta apua, mutta aina voi koittaa ja en nyt kaikkia ala karsimaan pois, pahimmat vain :)

[http://www.pakkotoisto.com]

Vierailija

Se on taas uusi viikko ja uudet kujeet ja mun viikko alkoi sillä, että tehtiin ruuaks pizzaa, jota söin ihan liikaa :o(, mutta nyt taas tsemppaan niinkuin oon tsempannut tähänkin asti..ei se kotitekoinen pizzan herkuttelu nyt maata kaada eikä ees laihdutusta ;o)..muuten on sujunut hyvin!

Kaikille tsemppiä ja mukavaa viikkoa!

köris

Vierailija

Pari viimeistä päivää on mennyt syödessä kaikkea maan ja taivaan väliltä ja jännitti, mitä vaaka näyttää. 79,2kg eli -800g kuitenkin! Ensi viikolla yritän syödä paremmin ja edelleen liikkua enemmän. Tällä viikolla vain 2xsalilla.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija

On rouva taas ollut jääkaapin äärellä... paino tänä aamuna 96.3 Syytän kyllä turvotuksia nyt ihan täysillä, sormetkin on ihan jäykkänä ylimääräsiestä nesteestä! Mutta oon mä oikeesti kyllä syönytkin...

5 viikkoa vielä, toivottavasti ei mee se satanen rikki.

No, en nyt viitti stressata sen enempiä, jos/ kun tää on se meidän viimeinen, niin onhan mulla sitten loppuelämä aikaa pudotella!

Hauskaa viikonloppua kaikille, ja onnittelut pudotuksia tehneille!

Vierailija

Liityin tänään tuohon kiloklubiin kun on ihan ilmainen palvelu ja suosittelen! Ruokapäiväkirjaa pitämällä on koko ajan perillä paljonko on ko. päivänä kaloreita tullut ja myös miten paljon on syönyt hiilareita, proteiinia ym. Lisäksi voi syöttää painolukemiaan ja vyötärön ympäryksen päivittäin ja liikunnan määrän. Vaikuttaa ihan hyvältä eli kurkatkaapas :)

[http://www.kiloklubi.fi]

Vierailija

Omat tiedot: Vaaka käynti ei ollut niin mukava, kuin mitä odotin. Vaqin 200 g miinusta. Jos tällä viikolla sitten saisi noita joulun turvotuksia pois. Paino oli siis 81.8 kg.

Tinna: Mikä on sinun lopullinen tavoitepainosi? Minun arkistoissani lukee 58 kg, mutta se on jo ajat sitten jäänyt taakse.

Unnika: Haluatko, että tehdään sinulekin samanlainen raskaudenajan tavoite kuin chickyllä. Jos haluat, niin mikä oli paino raskauden alussa, entä mikä olisi se painonnousu, joka "porukalla" yritetään saavuttaa ?

Vierailija

87,6 kg eli pudotusta 600g no jaa kyllä tuo ihan ok pudotus on mutta jos miettii että kuinka paljon on urheillut ja kuinka kevyesti syönyt niin...hidasta on!

Eli su spinning 45min, ti total explotion jumppa 55min (oli ihan kamala) ke spinning 45min ja jokaisen kerran jälkeen vielä puoli tuntia infrapunasaunassa:)

Syömisetkin on pysynyt ihan pisteissä

Tsemppiä viikonloppuun kaikille!

Vierailija

Paino nyt 76,2 kg eli 600 g pois. Herkuttelin kyllä viikonloppuna suklaakakulla ja liikunta jäi vähälle. 1 puolentoista tunnin lenkki, 1 h kuntosalitreeniä, vatsalihasliikkeitä ja jalkakyykkyjä joka toinen päivä.

Arkiliikuntaa tulee tällä viikolla joka päivä 40 min kun vien lapset hoitoon kävellen. Eihän se paljon ole, mutta kuitenkin jotain. Yritän aina iltasella telkkarin ääressä tehdä noita lihaskuntoliikkeitä. Menee siinä sivussa. Ja jos pari kertaa kävis ihan kuntosalilla. Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon! : )

~Katti

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat