Voiko kuparikierukka aiheuttaa pahoinvointia?

Vierailija

Eli siinäpä kysymys.

Mulle laitettiin kolmas kuperikierukka kolmannen lapsen syntymän jälkeen 1,5 kk sitten.

Ja nyt voin jo kolmatta päivää heikosti, kahvi ei maistu, mutta onneksi olo on parempaan päin. Pelottavaa tässä on se, että eilen esimerkiksi pahoinvointi helpotti kun sain syötyä.

Voiko kuparikierukka aiheuttaa pahoinvointia, lähteekö siitä jotain eritettä joka sitä aiheuttaa? Onko täällä lääkäriä tai sairaanhoitajaa paikalla?

Vai onko tuo vekotin pettäyt? Lapsiluku on meillä täysi, joten siksi olen peloissani. Testillähän se selviää, mutta jos tähän olisi jokin luonnollinen selitys? Aiemmin on kierukat toimineet minulla moitteettomasti.

Oksentanut en ole eli tuskin on oksennustautia. Vai onko nyt jotain lievää vatsatautia Pirkanmaalla liikkeellä?

Kommentit (2)

Vierailija

kohdunkaulan alueella on hermoja, jotiden koskeminen voi aiheuttaa huimausta ja sitä kautta pahoinvointia. Jotenkin kierukka tai sen langat voisivat tehdä tuota, jos ovat huonosti paikallaan?

Mutta odottele vähän ja katso, ettei ole mitään muuta pöpöä, se liikkeellä oleva mahatautikin menee joillakin sellaisena krapulamaisena etomisena, ilman varsinaista oksentelua/ripulia.

Raskaustesti on varmaan ihan asiaa, jos muuta syytä ei löydy. Ja sitten otat yhteyttä lääkäriin ja pyydät tarkistusaikaa, jossa katsotaan kierukan paikka.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat