KYLLÄ ON IHAN TAVALLINEN KÄYTÄNTÖ, ETTÄ PÄIVÄKODISSA TÄDIT

Vierailija

keskustelee enempi isien kaa. Se kun tuo äidinvaisto usein estää vilpittömän keskustelun. Eli oman lapsen suojelu pelaa liikaa.

Isät ovat suorempia. Kertovat lapsesta totuudenmukaisemmin. Lisäksi keskustelua helpottaa luontainen vietti, miehen ja naisen välillä. Isät kertoo hoitotädeille huoliaan. Ja hoitotädin vaistot herää. Kylläkin hieman eri vaistot, kuin nuo edellä mainitut äidin vaistot. Halu auttaa vie mukanaan. Isä saa tukea muuhunkin, kuin lapsenhoitoon. se varmaan sopii miehille.

Seuratkaapa päiväkodin ja perheenne yhteistyötä tarkasti. Itse olen seurannut työni puolesta ja hyvin läheltä, jo viisitoista vuotta.

Kommentit (7)

Vierailija

paitsi että meillä lasten hoitajat ovat olleet enimmäkseen miehiä, ja niiden kanssa kyllä tulee keskusteltua monesta muustakin asiasta kuin lapsista!

Vierailija

Meidän lasten päiväkodissa en ole tuommoista huomannut.

Itse keskustelen mieluumminen (ja enemmän) päiväkodin tätien kuin setien kanssa, mikä johtuu todennäköisesti siitä että työskentelen miesvaltaisella ja töissä tekemissä pelkästään miesten kanssa.

Vierailija

Minä olen ystävystynyt lapseni hoitajan kanssa, joka on nainen kuten mnäkin. Jutellaan paljon muustakin kuin lapsesta. Tietoisesti pyrin näkemään myös ne haastavammat puolet omassa lapsessani, enkä hermostu, jos hoitaja kertoo päivän olleen hankala. Miehen kanssa hoitaja juttelee myös suoraan. Oikeastaan kuitenkin sanoisin, että se, joka meidän perheessä katselee lasta ruusunpunaisten lasien läpi on mieheni, en minä.

Vierailija

Mutta kaikkein suorasukaisin kommentti kerran kyllä tuli miehelleni, mutta mies ihmetteli kyllä kommenttia aika lailla. Sen sanoja vaihtoikin eri alalle pian sen jälkeen, ja oli miehelleni valittanut, miten ei kestä poikien riehumista. Lapset olivat silloin pihalla, ja minusta jos ei kestä sitä, että pojista lähtee ääntä ja vauhtia pihalla, voi kyllä olla ihan hyvä vaihtaakin alaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat