Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pylly pyöreäksi

Vierailija

Miten treenaatte? Entä allit? jenkkakahvat? Mies sanoo niitä kauhukahvoiksi...käski mun treenaamaan ettei tarvii vaihtaa nuoreen ja kiinteämpään! Olen sitä kk vanhempi! Vai vaihdanko miehen ja pidän "kahvani"? Kiloja ylimääräisiä jäänyt vain kaksi!

Kommentit (10)

Vierailija

nuorempaan ja kiinteämpään? Itse en henk. koht. anna puhua itselleni tuohon sävyyn, tosin itsekään en koskaan puhuisi miehelleni noin ilkeästi ja alentavasti.



Itsestään huolehtiminen ja kiinteytyminen on mielestäni hyvä juttu, mutta se pitää tehdä siksi, että itse haluaa. Jos olet itseesi tyytyväinen, niin älä korvaasi lotkauta äijän jorinoile. Miehellä ei ole oikeutta määrätä siitä, mitä nainen vartalollaan tekee. Kaikki äijänkuvatukset eivät tätä valitettavasti tajua.

Vierailija

ne on mielestäni kaikista parhaita. Tottakai ihan salitreenikin tehoaa, mutta tuollaiset "jumpat" ovat itselleni mielekkäämpiä kuin rehellinen raudan kanssa rehkiminen

Vierailija

Treenata kannattaa koska siitä tulee hyvä olo ja terve ruumis - mutta vain sen verran kuin tulee hyvä olo. Ääliötä, joka pitää treenausta ja kinteää kroppaa parisuhteen edellytyksenä, ei taas kannata katsella missään oloissa.



Pylly tulee pyöreäksi askelkyykyillä, allit käsipainotreenillä ja jenkkakahvat pienenee pilates-venyttelyllä.



Miehestä pääsee eroon sanomalla sille, että haluaa paremman.

Vierailija

mutta vaihda myös miestä. Ei sillä oo oikeutta sua tuolla tavalla uhkailla!! Okei mä olen vähän huumorintajuton tuon suhteen, mutta mulle ei ainakaan edes vitsailla painosta enkä minä vitsaile siitä muille. Argh!

Vierailija

pyöristyy nilkkapainoilla ja jalkojen nostelulla niiden kanssa. Esim vatsalleen makuulle, paino nilkkaan (1kg) ja jalka suorana taakse ylös kannatellen 5 sek toistaen 10-15 kertaa ja parina kolmena päivänä viikossa noin aluksi.

Vierailija

Myöhemmin voi lisätä molemmat painot eli 2 kg samaan nilkaan, jos kroppa kestää. Kuunnelkaa kehoanne, ettette riko itseänne. Maitohapot voivat nousta jalkoihin jo tulla harjoitusmäärällä, jonka opastin.



4.

Vierailija

Kaikille, jotka haluavat kiinteytyä: yhdistele liikuntamuotoja, eli jotain hengästyttävää liikuntaa, esim. lenkkeilyä (juoksu tai kävely), tanssia (salsa on suosikkini), uintia tai mitä vaan, mistä tykkää. Lisäksi sitten lihaskuntoa punttiksella, body pumpissa (tykkään itse ohjatusta) jne.



Sitkeyttä, kärsivällisyyttä ja tsemppiä! Sitä tarvitaan, mutta tulos palkitsee sinut ja miehesi (joka tuskin tarkoitti pahalla vihjailuja, mutta jos oli tosissaan, niin voi kökkö...) :)

Uusimmat

Suosituimmat