Silitätkö miehesi kauluspaidat?

Vierailija

Mä silitän. Muuta pyykkiä en silitä. Miten pyykkihuolto yleensä jakautuu? Meillä mun vastuu 100%. Omasta halustani.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mieheni käyttää kauluspaitoja JOKA PÄIVÄ töissä eli 5 x paita viikossa. En todellakaan silitä. Mies on siinä lisäksi paljon paljon parempi, joten tehkööt niin hyvää jälkeä kuin haluaa.

Lainaus:

tiedän kyllä, että jostain syystä tämä miehen paitojen silitys on sellainen "supertasa-arvo"kysymys, että nykyaikaisessa parisuhteessa vaimo ei saisi miehen paitoja silittää. Mutta jos mä nyt kerran kuussa sen paidan silitän, niin en silti tunne itseäni kovin alistetuksi.

Vierailija

Kuten kaikki muutkin vaatteet. Mies käyttää kauluspaitoja töissä, joten niitä riittää... Ei kylläkään joka päivä vaihda, kun ei hikoa.

Vierailija

Lainaus:

tiedän kyllä, että jostain syystä tämä miehen paitojen silitys on sellainen "supertasa-arvo"kysymys, että nykyaikaisessa parisuhteessa vaimo ei saisi miehen paitoja silittää. Mutta jos mä nyt kerran kuussa sen paidan silitän, niin en silti tunne itseäni kovin alistetuksi.

nykyään taitaa "virallinen" femakkojen tasa-arvo stantardi olla se, että mies tekee kaiken ja nainen nautiskelee "naiseudesta".

Sori siskot, mut mua on aina ärsyttänyt sellainen pakko tasa-arvoistaminen. Jos joku on naisen homma niin se on naisen homma ja päinvastoin. Ja jos johonkin työyhteisöön ei naisia tule tai joku nainen ei pärjää jossain työssä X niin hyvin kuin mies, niin ei sitä väkisin pidä siinä pitää ja ylentää miestä ennen ihan vain tasa-arvon takia

Vierailija

Vierailija

Hän käyttää niitä töissä joka päivä. En koe sitä mitenkään ihmeelliseksi tai alistamiseksi. Mies silittää oman paitansa lähinnä vain, jos haluamansa ei ole silitettynä valmiiksi. Silitän myös kaiken muun pyykin, paitsi alushousut ja sukat (en myöskään pyyhkeitä, ne tulee kuivurissa pehmeiksi ja lakanat vien pesulaan). En pidä silittämisestä kamalasti, mutta vielä enemmän inhoan ryppyisiä vaatteita. Silitän usein telkan edessä iltaisin, kodinhoitohuoneessa en suostuis silittään. Terkkuja siis kummajaiselta!

Vierailija

Hoidan talouden pyykinpesun 90-prosenttisesti, samoin lapsen vaatehuollon (eli ostan uudet, viikkaan kaappiin pestyt, siirrän pienet sivuun ja kierrätän, jne.).

Mies käyttää kauluspaitaa lähes joka päivä ja minullakin paljon silitettäviä duunivaatteita - valitettavasti me molemmat vihaamme silittämistä yhtä paljon :-O

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat