tyttöjä vai poikia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

On niin ihanan jännittävää arvailla kumpi on tulossa...Kiinalaisia testejä löytyy sekä huuhaa sivuilta että liberolta. Kumman mukaan olette tehneet? Mulla eriä kumpikin testi..

Kommentit (6)

Vierailija

Mulle ja mun miehelle tehtiin sormuksella ennustus ku ensimmäistä odotin vuonna 99 ja se piti paikkansa. Tiedätkö sen? sormus laitetaan hiukseen/lankaan ja pidetään kämmenen päällä ja se joko pyörii (tyttö) tai heiluu edestakas (poika). Meille se näytti molemmille samaa eli tyttö,poika,tyttö,poika. Nauroin silloin kauan sit et nyt meni vikaan, neljä on liikaa!! mut mites kävikään?!! meillä on tyttö,poika,tyttö ja eilen kävin rakenneultrassa ja poika siellä luultavasti on!! Se ennustus piti meijän kohalla paikkasa!! Onnea odotukseen!!

Vierailija

Siis miten se sormus käytännössä "pysäytetään" välillä, ts. miten noin käytännössä toimitaan? Voiko ton testin tehdä ite itelleen vai joku muu vai miten?

Oon joskus kuullu testistä ja olishan se mukava tehdä... Mulla kaks poikaa ja masuvauva. Jos sen tekee kämmenen päällä, niin sen pitäis kahdella ekalla kertaa heilua edestakaisin ja kolmannella sit tehdä liikkeet sen mukaan, mitä masussa on...? Vai? Ymmärsinkö oikein? Ja siis mitä niiden heilahtelujen välissä, otetaanko sormus ihan kiinni asti ja sit annetaan taas heilua vapaasti vai mitenkä...?

:D

Luuk@

Vierailija

Jos siis halutaan tietää kaikkien lasten sukupuolet, niin sormus laitetaan ranteen yläpuolelle ja jos vain masussa olevan vauvan sukupuoli niin silloin sitä roikotetaan vatsan yläpuolella...

Ja sormusta ei saisi pysäyttää vaan sen pitää antaa mennä loppuun asti... pysähtyy sitten itse...

Katjalah&nelonen rv36+3 (sormuksen mukaan olisi tyttö... kaikki tuntuvat vain odottelevan poikaa, itse en tiedä, kun ei ultrassakaan tullut kysyttyä)

Vierailija

vaan se todella pitää itse taukoja välillä ja lähtee sitten taas liikkelle.

Eli siis sormustesti tai neulatesti toteutustapoja on monia. Sormus/neula kaulaketjuun, naruun tai hiukseen miten itse tahdot. Luullakseni on parempi, että joku toinen tekee testin sinulle niin et voi itse vaikuttaa tulokseen. Hiero ketjua vasemman käden syrjään (ennustajat käyttää aina vasenta kättä kun se on lähempänä sydäntä) ja nosta ketju kämmenen päälle.

Jos ketju pyörii (tyttö) jos heiluu (poika), kun ketju on liikkeensä tehnyt hiero ketjua uudelleen kämmensyrjään ja nosta taas käden päälle. Niin monta kertaa kuin ketju liikkuu käden päällä niin monta lasta olet saava.

Ja raskausaikana tosiaan testi tehdään vatsan päältä, niin näkee tuon kyseisen ipanan sukupuolen ... tosin liian vakavasti ei tietenkään pidä suhtautua. Skeptinen esikoiseni (maanantaina 12v) inhoaa, kun äiti hösää sormustensa kanssa, mutta kun se on jo kolme näyttänyt oikein ... vielä tosin sen mukaan olisi tämän neljännenkin jälkeen kolme tuolossa... tyttö ja poika kaksosety sekä poika...

Vierailija

välillä vaan hidastuu ja lähtee itsestään liikkeelle ja sen pitää antaa tehdä edellinen loppuun ennen kuin taas hierotaan ranteeseen, tuli vähän sekava sepustus näin aamutuimaan. Sitä ei siis pysäytetä itse vaan kun se pysähtyy niin vasta sitten tuo hierominen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat