Tuosta lasten markkinat- ohjelmast tuli mielen kysyä teiltä muilta että

Vierailija

Rajoitatteko/valvotteko jotenkin lasten lelumäärää ja merkkituotteita?

Itse vältän merkkituotteiden ostoa ja poistan leluja pikkuhiljaa sitä mukaan kun juhlapäivinä tulee uusia lahjaksi.

Tarkoitus on että lapset eivät huku siihen lelujen tulvaan vaan heillä on sopiva määrä monipuolisia leluja.

Kommentit (4)

Vierailija

3, tarkoitan merkkituotteilla sitä että lapselle hankitaan baby born eikä mitään "halppisvauvaa", pojille autoiksi viimeisimmät hittituotteet, tytöille Bratzit..

Yleensäkin sellaisia leluja joiden mukana on miljoona oheistuotetta jotka kaikki pitää tietysti saada koska muuten sarja ja leikki ei ole täydellinen.

Uskon että lapset oppivat telkkarista ja vanhemmiltaan sen että muu kuin merkkituotelelu ei kelpaa eikä sillä bratzillakaan voi leikkiä ellei saa sille vähintään muutamaa kaveria, 100 eri bratz -vaatetta, bratz taloa, poneja, bratz babya jne..

Vierailija

Itse ainakin yritän katsoa, että lelut on laadukkaita ja kestäviä ja esim. ihan pienten leluissa Fisher Price on tässä ihan parhaasta päästä. Olettaisin, että tässä ainakin on kyseessä juuri sellainen "merkki", jota kammoksut: amerikkalainen ja tehdastuotettu. Samoin Brion tuotteet on aivan loistavia: kestäviä, hauskoja ja äitiäkin kehittäviä. Hot Wheels autot on aivan mahtavia, kestäviä nekin ja monimuotoisia. Ja merkkejä löytyy MONIA, joilla erittän hyvää tavaraa, p:täkin tietty löytyy ja sitä kartan viimeiseen asti.

Lelutulvaa ei oikein pysty hillitsemään, kun lapsia on kolme ja jokaiselle mummit ja kummit ostaa sekä jouluksi että synttäreiksi jotain, ja minun mielestäni saavat ostaa, jos haluavat. Koitan sitten itse ostella jotain muuta, esim. vaatteita. Tuhotulva on onneksi vältettävissä sillä, että aina lahjoista löytyy niitä, jotka on hajalla kahden käytön jälkeen, niin ne sitten hävitetään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat