Hirveä Henri

Vierailija

mutta annan lasten katsoa sen siinä kuin muutkin lastenohjelmat..

Siinä ei kuitenkaan ole mitään raakaa tms vaan kiukutteleva poika.

Kommentit (4)

Vierailija

Mitä mieltä olette siitä ohjelmasta? Mä olen pari kertaa katsonut, enkä tykkää ollenkaan. Päätin sitten kieltää sen ohjelman 4-vuotiaalta ja siitähän vallan metakka syntyi. Olenko ihan natsi?

Vierailija

Toinen on se Sketsiä-sarja kakkosen aamussa. Tarviiko lapsille ihan ehdoin tahdoin opettaa rumaa kielenkäyttöä, solvaamista, piereskelyä ym kivoja tapoja.

Vierailija

5 v tyttöni on toistaiseksi saanut katsoa, mutta minä katson vieressä ja ohjelmasta keskustellaan. Jos ei vaikuta tyttäreni käytökseen negatiivisesti, niin ehkäpä siitä oppii, että miten ei tule käyttäytyä ja miten lapsi oppii vanhemmiltaan huonoa käytöstä. Tajuaapahan sitten joidenkin luokkatovereidensa perhetaustoista jotain, kun aloittaa pian eskarinkin...

Vierailija

Eli jos siellä tulee Hirveä Henri, niin niitä ei olekaan tarkoitettu 4-vuotiaille. Meillä on eskarilainen, joka tykkää Hirveästä Henristä. Mielestäni se on ihan kauhea ohjelma, samoin Sketsit. Olen itse kuitenkin käyttänyt Henriä hyvänä keskustelunaiheena. Eli ko. ohjelman jälkeen on juteltu mikä olisi ollut oikea tapa hoitaa sarjassa esiintulleita asioita. Mielestäni toimii sellaisena eskari-ikäiselle, mutta ei kovin paljon nuoremmille.

Sketsit eivät kauheasti näin aikuista naurata, mutta siskon kouluikäiset nauravat ihan kippurassa. Olen kyllä itse huomannut, että viimeistään kouluiässä ainakin poikien huumori on sillä pissa-kakka-pieru-linjalla (ja mitä vanhemmaksi tullaan sitä ronskimpaa on kielenkäyttö). Enpä tiedä kuinka paljon sellaista vastaan voi taistella.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat