AApua!! Olen rakastunut ulkomaalaiseen ja kävi myös ilmi et tää mies on muslimi! (OV)

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

jos lapsia ja eron sattuessa isä on lasten huoltaja. Riippuu maasta mistä kotoisin minkä ikäiset jäävät isälle. Jos tiukka muslimimaa, voi ikäraja olla hyvinkin alhainen.

Vierailija

Aika ison yleistyksen teet puhumalla HEISTÄ, jos sinulla on ollut yksi huono suhde ja tunnet ehkä muutaman muslimimiehen tämän entisesi lisäksi.

Epäröisin puhua HEISTÄ tai NIISTÄ , vaikka porukka ei olisi jalkapallojoukkuetta suurempi.

Jos sinulla ja tällä kumppanilla on ollut noin syviä ristiriitoja, on ongelma minun nähdäkseni muualla kuin uskonnossa. Uskonto voi olla kyllä kiva tekosyy sille tai tälle tavalle ja tottumukselle, mutta myös tekosyy olla ottamatta vastuuta omasta kohtalostaan. Aikuinen ihminen oppii kokemastaan ja osaa muuttaa ehtoja, jos entinen peli ei vetele

Olen ollut 10 vuotta aviossa muslimimiehen kanssa, itse olen kristitty.

Vierailija

Siis tieto-tietoa, ei tätä vauva-palstan mussutusta. Jos siis oikeasti kiinnostaa.

Jos olet lomasi aikana vähän sekoillut jonkun paikallisen muslimiksi ilmoittautuneen kanssa, ei se ole välttämättä sen kummempaa kuin nuorten ihmisten hormonitoimintaa. Kivaa toki varmasti, mutta älä vielä vaihda uskontoa.

Ehkäpä sinulle voisi olla avuksi tutustua siihen uskontoon, jota ehkä sanoit hänelle edustavasi. Eli jos olet esim. kristitty, ota selvää kristinuskon perusasioista ja yhteisestä historiasta islamin kanssa. Saat tällöin tietää, että yhteinen rauhanomainen historia on ollut pitkä, ja sinun ei tarvitse vaihtaa uskontoa, jos olet kristittynä liitossa muslimin kanssa.

Hae kirjastosta paljon kirjoja islamista. Älä lue vain yhtä, lue ne kaikki. Koraani voi olla vähän kova luu, mutta kyllä sekin menee pieninä paloina.

Kun olet selvittänyt itsellesi islamin moniulotteiseen luonteen, saatat huomata, että ihmissuhteen kannalta eri uskonnolla ei ole kovin paljon merkitystä.

Lopuksi muistutan, että yhdestäkin kerrasta voi tulla raskaaksi, kondomi suojaa epämukavilta tuliaisilta, ja helposti turistiin ottautuva nuorimies voi olla muutenkin nopea liikkeissään. Mutta myös sitkeys ja päättäväisyys palkitaan, tosissaan ollessasi saat asialle hyvän ratkaisun.

Vierailija

Sehän on yhtä kauheeta, kun sanoisi, että "hui, olen rakastunut kristittyyn". Kukin uskoo tavallaan, ja kaikista uskonnoista löytyy omat fundamentalistinsa ja hihhulinsa.

Mieshän voi olla vaikka ihan yhtä maallinen tyyppi kuin kuka tahansa suomalainen perusjörrikkä. Mutta kerro ihmeessä lisää, minkälainen mies on kyseessä?

Vierailija

Sinun kannattaa ottaa selvää enemmän muslimien lukttuu rista jne. Naisten ympätileikkaukssiin (nk. silpomiseen).Vatiiko mies sinulta ympärileikkausta vai ei?Josta naisille jää yleensä pysyviä fyysisiä ja psyykkisiä vaivoja.Ympäri leikkaus on suomessa oikeustietteellisesti rangaistavateko. Ps. jos kiinnostaa niin tietoa löytää ihan googlettamalla.

Vierailija

Lainaus:

Sinun kannattaa ottaa selvää enemmän muslimien lukttuu rista jne. Naisten ympätileikkaukssiin (nk. silpomiseen).Vatiiko mies sinulta ympärileikkausta vai ei?Josta naisille jää yleensä pysyviä fyysisiä ja psyykkisiä vaivoja.Ympäri leikkaus on suomessa oikeustietteellisesti rangaistavateko. Ps. jos kiinnostaa niin tietoa löytää ihan googlettamalla.

Vierailija

jos eläää turisimin keskellä voi olla hyvinkin vapaamielinen ja maallistunut mutta ei mikään hyvä mies. Voi olla että joka maassa on joku kaipaava nainen, tottunut pyörittämään naisia.

Vierailija

Lainaus:

Tavattiin minun lomareissulla. AP

Et ole rakastunut, vaan hullaantunut ja ihastunut. Odota pari viikkoa, niin olet taas palannut kotimaan arkeen ja se mies samoin (tod.näk. häneen on tällä välin ehtinyt rakastua jo joku toinen turisti:))

Vierailija

Olen niin paljon kuullut ja lukenut että osaavat kyllä alussa lirkutella ja olla huomaavaisia mutta sitten kun ollaan naimisissa ei naisella ole enään mitään oikeuksia vaan nyrkki puhuu. Niin valitettavaa mutta niin totta.

Vierailija

Missä maassa te asuisitte? Jos muuttaisit miehen kotimaahan, voisitko tehdä koulutustasi vastaavaa (tai muuta) työtä vai olisitko miehen tulojen varassa? Oletko keskustellut/ voitko keskustella miehen kanssa suoraan käytännön kysymyksistä, jotka väistämättä tulevat monikultturisissa suhteissa esiin? Suhtautuminen sukulaisiin, ystäviin, mahd. tuleviin lapsiin, naisiin, avioeroon, uskottomuuteen, työhön, rahaan, uskontoon, politiikkaan...

Millainen koulutus miehellä, entä hänen sukunsa jäsenillä? Mitä hän tekee työkseen? Onko hän matkustellut/ asunut kotimaansa ulkopuolella?

Kannattaa tutustua yhtä huolella ja maltilla kuin suomalaiseen mieheen ennen sitoutumislupauksia.

Vierailija

"rakastunut" ja yllättäen kävi ilmi,että rakastamasi mies on muslimi? Ei yhtään aiemmin tämä asia tullut esiin?

Pelkäsitkö miestä ennen kuin tajusit hänen olevan muslimi?

Juupa juu...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat