Siis kuinka voi olla mahdollista!

Vierailija

Kävin juuri naistentautien luennolla, jossa näytettiin aborttilukuja. Kuinka voi olla mahdollista, että suurin yksittäinen abortteja tekevä "ryhmä" ovat naiset, joilla on alle kolmivuotias lapsi. On siis tultu "liian pian" uudestaan raskaaksi. Ja kun käytiin asiaa tarkemmin läpi, kävi ilmi, että valtaosa on teetetty yksityisesti. Kyseessä ovat "ylempiin luokkiin" kuuluvat naiset. Oikeasti hävetkää! Mun mielestä toi on aivan järkyttävää piittaamattomuutta. Ei abortti ole mikään ehkäisymuoto.

Kommentit (13)

Vierailija

Kortsun kanssa voi käyttää liukasteita, kuivuteen on olemassa myös muita vaihtoehtoja. Imettäessä voi syödä tiettyjä pillereitä ja kierukkakin käy. Jos kodomia käytetään oikein, on se kyllä oikeastikin tosi varma. Ei tietenkään 100%. Mutta sehän on totta, että se ei ole mikään miellyttävä. Siksi kai monet ottaa "riskejä".

Vierailija

näin on ollut jo ainakin 10 vuotta.Mutta mä luulen että taustalla ei välttämtätä oel välinpitämättömyys vaan edellisen raskauden ja synnytyksen aiheuttamat muutokset naisen ruumiissa. Siis homonit on muutenki nvielä niin sekaisin, että pillereitten teho heittelee ja erinäisten kuivuus- ja arpien kinnausongelmien takia kortsut hajoaa helpommin. Meilläkin oli just siinä imetysvaiheessa myös kortsujen hajoamisvaihe.

lisäksi asiaan voi vaikuttaa just se, että jos haluaa imettää niin on käytettävä kortus ja kuten tiedetään, sehän ei ole kovin tehokas ehkäisymenetelmä.

Sitä en tosin tiedä, miksi näiden raskauksien ei anneta jatkua. Ehkä siinä on taustalla se, että noin pienen lapsen kanssa äidin tunteet ja suojeluvaihsto on vielä keskittyneet siihen jo elävään lapseen. Näinhän asian on ollut pakko olla silloin joskus kehityksen alkuaikoina, koska muuten ne molemmat lapset olis todennäköisesti kuolleet.

Vierailija

tullaan raskaaksi. Piittaamattomuus on hyvä sana kuvaamaan tuota; kyse ei VOI olla tietämättömyydestä.

Olen myös ihmetellyt, että miten nämä vastikään lapsen saaneet pystyvät tekemään abortin. Eivätkö he jo olemassaolevaa lastaan katsoessaan ajattele, että olisivat voineet saada toisen, samanmoisen ihana vauvan jollei olisi abortoinut sitä. Jotenkin sellaiset abortit ymmärtää (no, ymmärtää ja ymmärtää...), kun nainen ei ole vielä äiti eikä hänellä ole kokemusta omasta suloisesta vauvasta.

Vierailija

Sinäänsä tuo ei ole mitään uutta tietoa. Syy näihin abortteihin on monesti se, että on tultu liian pian synnytyksen jälkeen raskaaksi. Monet kun edelleenkin luottavat siihen imetykseen ehkäisynä, vaikka se ei sitä ole, eivätkä älyä, että raskaaksi voi tulla myös ennen niitä ensimmäisiä kuukautisia synnytyksen jälkeen.

Vierailija

Lainaus:

Kondomihan on varma ehkäisymenetelmä JOS sitä käytetään oikein.

Vaikka miten oikein käyttäisit niin se voi silti hajota.

Vierailija

Tässä on varmaan mukana ne naiset jotka ei ole ottanut ehkäisyä synnytyksen jälkeen koska "seuraava lapsi saa tulla kun on tullakseen". Varsinkin jos ekan kanssa on kestänyt kauan.

Meinasi käydä meillekin. Ekaa yritettiin 6v ja ei otettu ehkäisyä synnytyksen jälkeen kun "eihän se kuitenkaan natsaa kun taas 6v kuluttua". Noh, kun lapsi oli 4kk niin olin raskaana. Meni kyllä kesken rv8+ . Oltaisiin toki otettu tämä lapsi todella mielellämme jos raskaus olisi mennyt loppuun asti mutta kun ei mennyt niin miehen kanssa pohdittiin asiaa hetki - ja otettiin mulle pillerit. Noin pieni ikäero ei olekaan ihan toiveissa.

Vierailija

Lainaus:

synnytyksen jälkeen ja oikein kehuskellaan sillä kuinka pian lapsen jälkeen on taas jo harrastettu seksiä.

Itse en halunnut (enkä pystynyt kuivuuden vuoksi) puoleen vuoteen seksiin.

mihin on tehokkaat hoitokeinotkin.

Vierailija

synnytyksen jälkeen ja oikein kehuskellaan sillä kuinka pian lapsen jälkeen on taas jo harrastettu seksiä.

Itse en halunnut (enkä pystynyt kuivuuden vuoksi) puoleen vuoteen seksiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat