NYC:in täydelliset naiset

Vierailija

Katsooko kukaan kyseistä sarjaa? Se on musta parasta mitä telkkarista tällä hetkellä tulee! Voi kuinka ihanan luksusta niillä on, sitä kadehdin kyllä (ihania taloja Hamptonissa, kaupunkikodit, kotiapulaiset jne), mutta kaikkien miehet on kyllä ihan hirveitä! En kyllä omaa keskituloista tavismiestäni vaihtaisi yhteenkään sarjan monimiljonäärimiehistä.

Kommentit (7)

Vierailija

jos nyt sitten on täyttä totta. Minusta kuitenkin osa tuntuu todella pinnallisilta, vaikka onhan se niin, että eihän heidän elämästään saa kunnon kuvaa noin lyhyistä otoksista ja sarjaakin on tullut vasta kaksi jaksoa. Kuitenkaan itse en heitä kadehdi.

Vierailija

joka viettää 24/7 aussimiehensä kanssa shoppaillen ja puhuen ranskaa jenkkilapsilleen. Ei ainakaan rahasta voi olla kiinni tyyli, vai onko se Amerikassa niin että halvan näköinen on hyvännäköistä vain rikkailla. Ne OC:n muijat oli kaikki kauheita horatsun näköisiä (paitsi se Jeana joka lopulta erosi kamalasta baseball-miehestään).

Vierailija

Se eka OC:n Täydelliset naiset oli tosi mahtavasti tehty ja toteutettu ja ihmiset siinä todella kiinnostavia niin miksi tuo NYC:n Täydelliset naiset on kuin hakpa, surkea kopio siitä.

Ikävä OC:n täydellisiä naisia!!

Vierailija

Siinä oli kauniita, kauniisti pukeutuneita ja oikeasti hienostuneen oloisia naisia ja komeita, rikkaita miehiä ja ihanat talot jne. Ja lapsista ja niiden elämästä kerrottiin paljon jne.

Tuossa nykyisessä kaikki on niin mukamuka rikkaita ja kokoajan pitää esittää ja käydä jossain ja naiset tosiaan ihan halvan näköisiä!

Vierailija

aikaisemmin tuli se OC:n täydelliset naiset. Mutta yksi asia minua ihmetyttää, se kuinka amerikkalaisista (rikkaista) on tullut ihan huoran näköisiä, vai onko se siitä kiinni, että ketkä tällaiseen ohjelmaan haluavat, ovat niitä jotka näyttävät huorilta :D Yleensä olen pitänyt ryssänaisia huoran näköisinä, mutta että amerikkalaisetkin..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat