APUA, minka shokin koin aamulla kun katsoin sahkoposteja! Facebookista.

Vierailija

Eras kaukainen tuttu oli laittanut yhteisia matkakuvia albumiinsa ja sitten oli "tagged" minut 4 kuvasta ja ne sitten olivat minun seinallani siella ja uudessa albumissani (ensimmaisessa sellaisessa, koska en ole halunnut laittaa kuviamme albumeihin ollenkaan)!

OMG! Yksi kuvista oli sellainen taysin lahikuva kasvoistani jossa nakyi kaikki kaksois ja kolmaoisleukani ja muutkin kuvat ihan kauheita!

Miksi, oi miksi han ne laittoi sinne??? Jos olisi laittanut omaan albumiinsa niin ok, muttei niita tarvitse postailla ympariinsa koko facebookissa! Olivat seinallani lauantaista asti joten pari paivaa tassa ollut aikaa ihmisilla niita ihmetella! Ja jos olisivatkin olleet ok kuvia mutta ei, ihan kauheita...

Laitoin halle HETI viestia aamukiireessa ja sattui olemaan linjoilla ja lupasi poistaa ne kuvat heti. Sanoi ettei ollut tullut ajatelleeksi etten tykkaisi, vaikkei itse kuulemma tykkaa etta omiaan laitettaisiin, haloo?! Kannattaisikohan ensin kysya ennen kuin noin tekee, tai ainakin tsekata etta onko kyseisella henkilolla mitaan kuvia missaan ennestaan, sekin voisi antaa viitteita siihen tykkaako laittaa itsestaan kuvia.

Kommentit (4)

Vierailija

On melko epätodennäköistä, että sivuillasi olisi viikonloppuna surffaillut kaamea kasa ihmisiä ja vielä epätodennäköisempää, että ne jotka siellä surffaavat eivät jo tietäisi minkä näköinen olet.

Vierailija

Joitakin en ole nahnyt jopa 14 vuoteen!! Ja nuo kuvat uhhuh... Sielta pahimmasta paasta! Oli varta vasten mulle lahttanyt nuo 4 kuvaa, oli laittanut noin 20 kuvaa albumiinsa, ja olin parissa muussakin. Yritin poistaa ja sainkin ne pois siita seinalta, mutten pystynyt poistamaan niita tuosta uudesta albumista mika oli minulle luotu. Mutta han onneksi pystyi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat