Lohduttakaa!Sairaspoissaolo ja ikävä pomo!

Vierailija

Tuli tosi paha mieli kun olen ollut monta viikkoa sairaana ja olo on mennyt koko ajan vain pahempaan päin. Nyt kävin lääkärissä ja määräsi kolme päivää sairaslomaa ja antoi antibioottikuurin. Kun kerroin tästä pomolle, teki selväksi, että minun pitäisi tulla töihin kun hänkin on ollut aina kyseisessä sairaudessa töissä. Itse olen raskaana ja ihan loppu kun olen yrittänyt käydä töissä kun siellä on kiireistä. Nyt en pääse heti perehdyttämään huomenna aloittavaa seuraajaani, mutta kun olen todella kipeä ja tarvitsen lepoa. Lohduttakaa kun on niin paha mieli, tunnen itseni todella huonoksi pomon takia! Luultavasti pomo tekee loppuajasta töissä todella kivaa...

Kommentit (3)

Vierailija

Tämä viesti tosiaan lohdutti! En ole aiemmin törmännyt tällaiseen pomoon. Tiedän samaisen ihmisen haukkuneen esim edeltäjäni kun oli joutunut olemaan poissa töistä oman ja lapsensa sairauden takia. Sai vielä ilmeisesti potkut tämän takia. Jos olisin tiennyt, en ehkä olisi ottanut tätä työpaikkaa vastaan...Antakaa vielä voimia jaksaa reilu kuukausi tuon ihmisen kanssa (joka saa taatusti myrkytettyä muutkin työntekijät puolelleen..)

t. ap

Vierailija

Minullakin oli ikävä pomo. Olin sitten raskaana tai en, niin hän teki hirveän shown siitä, että jäin sairaslomalle.

Mielestäni se oli jo lääkärin ammattitaidon väheksyntää.

Todella mietin aina olenko henkisesti siinä kunnossa, että jaksan sen sättimisen, kun fyysisesti olisi ollut vaikka mitä kremppaa.

Lopulta opin sanomaan vain sen tärkeimmän, en suostunut kuuntelemaan mitään valituksia ja vihjailuja, enkä tosiaan ollut sairasloma ilmoituksen lisäksi velvollinen ilmoittamaan hänelle mitään muuta. Aiemmin olin tyhmyyttäni selitellyt kaikki oireeni ym. koska hän hyvin tarkkaan kyseli. Samat valitukset oli myöhemmin lasten sairastuessa, lisäksi vielä se, että miksi mies tai isovanhemmat ei hoida... (vaikka mies/mummi useimmiten lapset sairaana hoitikin)

Nyt on eri pomo, hän on kiinnostunut vain faktoista, eli s-loman pituudesta ja toivottaa paranemisia.

Koeta jaksaa. Jos lääkäri on todennut s-loman tarpeen, olet s-lomalla. Fiksu ihminen ei todellakaan mene tartuttamaan muita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat