Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

80-luvalla syntyneiden on nyt aika saada lapsia.

Vierailija

70-lukulaiset ja varsinkin -60 ovat auttamatta myöhässä, liian vanhoja.

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Eihän hänellä ole edes mitään ammattia tai tutkintoa? Siskoni on 87-syntynyt, ja en todellakaan toivo että hän alkaisi itse tehdä lapsia!

Minä olen syntynyt 81 ja aviomieheni 77 ja olemme sitä mieltä, ettei lasten aika ole vielä.

Lainaus:

Siis tokihan näitä teinejä on 80-luvun loppupuolella syntyneistä moni, mutta suurin osa tietämistäni tuon ikäisistä on kyllä ihan fiksuja ammattikoulunsa/lukionsa käyneitä nuoria aikuisia!

Ja sinä 69 harkitse pariin kertaan lasten tekoa! Tutkimusten mukaan yli 25-vuotiailla alkaa kohoamaan riski saada vammainen lapsi!

Eiköhän jokainen tehdä lapsemme silloinkun itsestä tuntuu hyvältä :) On omat huonot puolensa kaikissa ikäryhmissä!

Vierailija

Jos on 40 ja mummo niiin tarviiko sitä sitten heti esitellä itsensä mummoksi eipä se nyt niin niitä asioita muuta! Oma äiti on 43 ja mummi eikä oo tyyli muuttunu yhtään! Eikä todellakaan kärsi siitä vaan NAUTTII!

Itse olen 33 kun tytär täyttäää 15 ja jos hän saa lapsen samanikäisenä kuin minä niin olen 36 mummi :) Ja jos tyttö on henkisesti riittävän kypsä saamaan lapsensa tuossa iässä niin mikä ettei! Minä olen sitten ylpeä kolmekymppinen MUMMO! :D

Vierailija

Lainaus:

Siis eikö teillä riitä huumorintaju tälläisiin juttuihin, juttuhan on ihan selvä vitsi!!

Voi teitä tosikkoja:)

Itse vm 82 ja kolmen alle 5 v äiti, ja hyvin kerkii vielä tekemään:)

Siitäkö, että vastaamme niin tosissaan? Etkö tiedä, mitä eroa on vastata tosissaan ja "tosissaan"?

Totta kai hömppään aloitukseen pitää vastata samalla mitalla.

Vierailija

30- tai 35-vuotiaana olisi liian vanha saamaan lapsia. Kuinka vaivaisiksi te oikein itsenne tunnette?? Miten luulette jaksavanne elää seuraavat 40-50 vuotta, kun nyt jo menee niin huonosti ettei yhtä vauvaa jaksa hoitaa?

Vierailija

Totesin, että nyt olen tyytyväinen ja kieltämättä alan tuntea itseni jo vanhaksikin ;)

Kuopuskaksoset ovat 3kk ikäisiä ja torstaina menen sterilisaatioon. Olen päätöksestäni 100% varma.

Joten, 80-lukukaiset, antakaa mennä vaan :D

Vierailija

Mummouteeni olen tyytyväinen. Minulla on aikaa lapsenlapselle ja jaksan touhuta vielä monet vuodet.

Lisääkin noita ihania pieniä saa tulla. Nautin elämästä!

Jaksan olla paremmin läsnä kuin oma äitini tai anoppini aikoinaan.

Vierailija

Lainaus:

Olen -67 ja mummi.

Kyllä 40-> voi jättää nuoremmille tuon vauva-ajan.

Hih :D

Aika hupaisaa, minusta tuon ikäinen voi vielä hankkia ihan niitä omiakin vauvoja, mummoksi varmaan ehtii myöhemminkin:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat