Helliikö teillä anoppi poikaansa eli siis miestänne?

Vierailija

Meillä anoppi välillä alkaa ennalta arvaamatta silitteleen ja hyväileen mieheni (30 vuotta) selkää tai kättä ja mieheni kiemurtelee todella vaivautuneena ja käskee lopettaa. Anoppi sanoo, että kai nyt äiti saa vähän silittää, tästähän sinä pienenäkin tykkäsit.

Mies on sanonut sen ääneenkin, että hänestä tuo on ällöttävää ja että tuo oli ok 25 vuotta sitten, mutta ei kyllä enää. Muutenkin anoppi oli alkuun tosi mustasukkainen kun joku vei virallisesti ja lopullisesti hänen ykkösnaisen paikkansa poikansa elämässä.

Meidän esikoisen syntymä oli myös anopille tosi paha paikka: sai itkupotkuraivarit. Sitten siitä toivuttuaan on systemaattisesti asettanut itsensä meidän tytön "ykkösihmiseksi". Anopilla on siis tuo yksi poika, ei muita.

Kommentit (11)

Vierailija

Jossain isossa tilanteessa (kun on huolissaan tai onnittelee) halaa, mutta ei sen kummempaa. Lähinnä heidän keskinen kanssakäymisensä on sellaista hassuttelua ja kiusoittelua, joka joskus harvoin yltyy siihen pisteeseen, että anoppi heittää miestäni tyynyllä tai tökkää kylkeen. :)

Oma äiti ei kyllä koske mua kuin tosi harvoin. Viimeksi on halannut pari vuotta sitten. Ei meidän suhde mitenkään huono silti ole, mutta ei vaan osata näin aikuisina koskea. Aion kyllä halailla omia lapsiani maailman tappiin asti. :)

Vierailija

Ja öklöttää minuakin jos äitini tulee lähelle muuten kuin halaamaan tietyssä sopivassa tilanteessa. Tavallaan ymmärrän et on normaalia mut inhottaa silti.

Anopin lääpinnät mieheeni saa mulle kylmät väreet aikaan, mieheltäni en oo koskaan kysyny ällöttääkö häntä.

Vierailija

ja mies vaivautuneena siirtyy pois, ikääkin jo 37 vuotta...

Samoin on äitinsä ainokainen.

Mua tuo lähinnä huvittaa. Lapsenlapsia yrittää myös väkisin välillä halitella ja sylitellä. Isompi sanoo aina tiukasti, että ei saa, pienempi saattaa ihan tykätäkin välillä.

Vierailija

mutta yleensä päinvastoin eli mieheni kiusoittelee äitiään. Heillä todella läheiset välit ja nyt kun anoppi on vakavasti sairas, mieheni auttaa ja huolehtii häntä kaikin tavoin tai ainakin soittaa joka päivä, jos ei päästä käymään.

Tämä on saanut minut näkemään mieheni aivan eri valossa ja arvostan häntä enemmän kuin ennen.

fanny

Vierailija

Lähinnä jos mennään tai lähdetään niin halaa. Minusta luonnollista ja ihanaa. Omaa isääni tai äitiäni en halaile ja se on vahinko. Tunteet ovat meidän perheessä olleet aina vähän tabu.

Vierailija

Mutta anoppini ei koskaan lässytä eikä lääpi poikaansa.

Mutta mikään ei kyllä mene meidän lasten edelle, se on varma. Olen onnellinen anopistani, jolla riittää rakkautta ja hoivaviettiä meidän lapsillemme, joille hän on paras mahdollinen mummu. Tieto siitä, että lapsillani on turvallisia ja rakastavia aikuisia lähellään on minulle tärkeä.

Vierailija

Eikö teidän omat vanhemmat enää koske teihin?

Kyllä mun äiti vielä saattaa silittää mun päätä, laittaa käden olkapäälle, halata. Sehän on mun ÄITI. Totta kai se saa mua koskea ja minusta on kivaa, kun joku koskee sillä tavalla kuin äiti koskee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat