Nyt tulee marinaa miehesta koko viikonlopun taydelta!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Murrrrr!

Vierailija

Ma painan pitkaa paivaa viikolla ja teen myoskin viikonloppuisin kaksi yovuoroa. Mies hoitaa lapsia lauantaina ja sunnuntaina, lapset ovat kylla jo vahan isompia, 4v ja 8v. Mina pidan kodista huolen koko viikon, mies kay toissa ja hoidan KAIKKI lasten jutut koko viikon, heidan kouluihin menot, reput, laksyt jne jne. Olin laittanut kodin kuntoon loppuviikosta. Lauantai aamuna mies oikein kiitti etta kiva kun olit siivonnut ja jarkkaillyt lasten huoneetkin. Sunnuntaina mulla paloi stten pinna. Herasin unilta yovuoron jalkeen klo 15 ja mies tulee kysymaan etta tarviiko sun menna kauppaan (se menee kiinni klo 16)? Ja lasten kaveri oli soittanut heita leikkimaan paivalla, mutta mies oli pyytanyt odottamaan etta tiedetaan vasta voiko menna leikkimaan kun ma heraan...

Sitten pakkasin lapset akkia autoon, kavin kaupassa 15.50 eli 10minsan pika-ostokset ja sitten vein lapset kylaan.

Mies suuttui koska mina pillastuin. Mina suutuin siksi koska mies on niin saamaton! Isompi lapsi kertoi etta isi oli istunut kaksi paivaa lapparin edessa kuulokkeet korvilla, ja kuunnellut musiikkia, lapsien katsoessa telkkaria!

Ruoaksi olivat lauantaina syoneet ranskiksia ja kananuggetteja, ja sunnuntaina pizzaa ja kalapuikkoja, ei vihanneksia!

En ymmarra mika mattaa. Mies OSAA kokata ja meilla olisi ollut tarpeita terveellisempaankin ruokaan. Ei ollut kuulemma keksinyt mitaan ruoaksi laitettavaa....

Harmittaa lasten puolesta ja vitu....aa kun on noin saamaton ukko. Tiskit vyoryivat yli altaista, olohuone oli taynna lasten kantamia leluja, mitaan ei ollut tehnyt sitten perjantai illan kun saapui kotiin.

Mika neuvoksi?

Kommentit (3)

Vierailija

Eli keskustelun paikka. Tee selväksi, että silloin kun olet yövuorossa ja nukut päivän, miehesi on Ylin Käskynhaltija talossa ja hoitaa lasten asiat ja kauppareissut sinun nukkuessasi. Koita vaikka tehdä jossain välissä kauppalistaa valmiiksi, jos se on se ongelma (meillä on) ja laita mies vaan asialle. Ja viekööt lapsia kavereille leikkimään, miksi sinun pitää sekin tehdä??

Ja todellakin, on ok käyttää jonkun verran aikaa itselleen netissä tms. mutta ihan itselleen hallaa mies tekee jos ei yhtään ole lasten kanssa kun on kotona. Siis ihan turha vinkua sitten murkkuikäisten kanssa kun ei saa mitään tatsia. Ne perusteet hyville suhteille luodaan lapsena, jolloin luottamusta on sitten jatkossakin puolin ja toisin.

Ruuanlaittoon en oikein osaa sanoa.. On ok syödä välillä höpöjäkin, mutta toistuuko tuo sitten joka viikonloppu? Ehkä miehesi olisi tarvinnut tarkan "käskyn" mitä laittaa ruuaksi? Vapaat kädet oli ehkä liikaa?

Meilläkin on välillä vääntöä saman tyylisistä asioista, mutta sentään joku sujuu paremmin kuin teillä.. Tsemppiä!

Vierailija

syyttelyksi....

Eilen viela paheni tilanne. Minulla oli illalla meno klo18 ja tama on eras kurssi joka tulee olemaan 4. perakkaisena maanantai iltana. Noh, mies lupasi lahtea toista klo17 etta ehtii kotiin ajoissa. Halusin lahtea ajamaan kurssille jo noin 17.30, mutta sitten 17.40 soitin miehelle missa viipyy, ja tama sanoi etta on viela noin 15km paassa! Sanoin etta mun on pakko lahtea silla sekunnilla. Sain onneksi ystavani tulemaan pikaisesti katsomaan lapsia ja paasin lahtemaan kurssille 17.50. Olin siella 18.10. (Olisin halunnut satnavin miehen autosta, koska en edes tiennyt missa tuo paikka on!! Sitten tassa prissa minsassa etsin netista karttaa ja ajo-ohjeita ja summamutikassa kaahasin sinne!)

Ei ollut hauskaa.

Miten ihmeessa voi olla noin ajattelematon mies??!! Kun tulin kotiin en sanonut mitaan, sitten mies kysyi vain etta moneksi ehdit? Valehtelin 18.20.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat