Mistä Minymo 110cm pojalle? Tai vastaava merkki?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Olen nyt saanut ihan päähänpinttymän saada pojalle ensi talveksi Minymon talvihaalarin. Värillä ei sinänsä väliä vaikka se harmaakuvioinen on kiva. Koko pitäisi olla 110cm. Mistähän sellaisen vielä löytäisi vai olenko auttamattomasti myöhässä? Meidän lähimmässä Bobossa oli enää yksi kokoa 104cm joka on kyllä pieni varmaan. Hintaa oli 89,90e miinus 30% eli jotain 65e. Tämän voin ostaa vastineeksi jollekin jos joku haluaa:) Halvemmallakin jos jostain löytyisi niin kiva:) Käy sekä oikeat liikkeet pääkaupunkiseudulla tai nettiliikkeet, kotimaiset ja ulkolaiset.

Tai vinkatkaa jostain vastaavasta merkistä jos jossain olisi hyvässä alessa tuota kokoa. Kauneimmat ja isoimmat kiitokseni!:)

Kommentit (4)

Vierailija

Millähän hinnalla tuosta ihanuudesta luopuisit? Laita vaikka meiliosoitteesi jos voit:)

Näin huutonetissäkin yhden mutta hinta 70e. Vähän edullisemmin ehkä pitäisi saada:) Tanskalaisista kaupoista noita kai sais alle viidenkympin kun jaksais vaan selailla ja etsiä?

Kiitos noista linkkivinkeistä, oon joitakin jo katsellut mutta vielä pitäisi ottaa uusintakierros ajan kanssa.

Vierailija

Olet juuri minun huutonet-kohdettani varmasti katsellut... Ymmärrän, että näin ale-aikaan haluaisit haalarin edullisemmin. Itse taas kun maksoin ovh:n, en raaskisi halvemmalla luopua...

Toivottavasti tanskalaisista nettikaupoista tärppää edullisemmin!

Vierailija

Hei!!

Itse olen tilannut Minymota sekä smartkids.dk ja tinyzone.dk. Postikulut tinyzonella oli edullisemmat. Nopea toimitus oli molemmilla. Ruotsinkieli jos taipuu, niin asiointi sujuu, smartkidsilla myös sivut in English. Tyytyväinen olen ollut vaatteisiin, poikalapsella kestäneet ihan hyvin, mallit ja värit tavanomaisesta Reimasta ym poikkeavat, tosin Ticket to Heavenilla hyvät värit ja malit kanssa, tyyriimpi kylläkin. Käy katsomassa em sivut, mallisto taitaa olla just vaihtumassa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat