Sisukas.Net...hyväkö?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Haluaisin vähän kysellä teidän kokemuksia Sisukas.netistä...hyviä/huonoja.

Meillä kaikki on pelittänyt oikein hyvin niin kauan kun mitään ongelmaa ei ole ollut näkösällä, mutta kun ongelmia ilmaantuikin niin käytös siellä päässä muuttuikin suorastaam ala-arvoiseksi...

Kerro sinä omasi.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Varmaan siksi toimitus kestää, jos paljon on tullut tilauksia sillä välin. Itse olen aina laittanut erikseen viestiä jos olen tuotteen halunnut mahdollisimman pian ja joka paikassa on palvelu pelannut hyvin. Eräästä paikasta sain kerran mekon jopa seuraavaksi aamupäiväksi matkahuollolla, kun oli kiire. Kannattaa vähän vaatia palvelua niin sitä saa, kun asiallisesti kysyy. Ainakin se on oma kokemukseni.

Vierailija

Lainaus:

Sisukkaan sivuillahan lukee, että alkavat käsitellä tilauksia joulun jälkeen vasta 5.1 .Varmaan siksi toimitus kestää, jos paljon on tullut tilauksia sillä välin.

Ei ollut silloin kun tilasin ja en ole sen jälkeen niillä sivuilla käynyt :) Odottelin vain postia saapuvaksi ja sillä ei ollut kiire - ihmettelin vain pitkää toimitusaikaa (mutta loma-aika varmaan sekoitti tilauksia).

Vierailija

Oletko ollut yhteydessä kuluttajasuoja-asiamieheen? Kysypä heiltä mitä sinun kannattaisi tehdä :)

Itsellä on kys. putiikista ihan ok kokemuksia ,mitä nyt älyttömän hidas toimitus nyt joulun aikaan, mutta niin se on ollut muillakin suomalaisilla putiikeilla.

Sisukkaalle meni rahat 26-28.12 viikonloppuna (siis oli siellä suoraan perillä -sama pankki) ja tuote saapui viime perjantaina, eli 9.1 (ja tuli kirjekuoressa, ei pakettina). Kun taas ruotsalaisesta kaupasta paketti tuli kahdessa vuorokaudessa, tanskalaisesta kolmessa :) Tässä myös yksi syy miksi suosin ulkolaisia nettikauppoja (sekä VISA mahdollisuus, sitä kun ei suomalaisissa oikein ole).

Vierailija

Tilasin untuvamakuupussin ja kaikki sujui hyvin.

Mutta sitten kun olisin tilannut haalarin, joka oli alennettu niiiinnnn....Eli olisin halunnut tietää mittoja Ver de Terren haalarista, mutta en saanut minkäänlaista vastausta. KeltainenKettu ja kuperkeikka ovat aina vastanneet kyselyihin, ovat sitten koskeneet mitä tahansa.

Vierailija

Lainaus:

Eli sisukas. net jäi minulle velkaa kokonaista 1,90 euroa! Heh, siis jotain hampaankolossa. Kiva valikoima heillä on ja mukavat uutiskirjeet.Valikoiman laajuus on tärkeä ettei joka nuttua tarvi eri nettikaupasta tilata. Siinä äkkiä tulee paljon kustannuksia..

Vierailija

Minä kerran kysyin puuttuvaa kuvaa yhdestä lakista, en halunnut tilata pelkän kuvauksen perusteella. Kesti 2vko saada se sinne sivuille, mutta usean pyynnön jälkeen tuli.

Uudet tuotteet on aina tulleet tilalle, jos olen tilannut väärän koon.

Kuperkeikalta sen sijaan olen saanut hyvää palvelua reklamaatiossa Ticketin asusta. Aluksi ei tapahtunut mitään, mutta kun asiaa heille ihmettelin niin tuli todella kohtelias pahoittelu ja rahat tilille.

Vierailija

Kaikki sujui meillä tosiaan hyvin, kunnes sitten piti reklamoida tuotteesta, sähköposteihin vastataan jos jaksetaan... aikaa on kulunut nyt kohta 3kk, eikä reklamoitu tuote ole meillä vieläkään ja puhelimessa saa kuunnella todella ala-arvoista käytöstä ajatellen että toisessa päässä on maksava asiakas. No meillä koko tuote (joka joskus tullessa) on aivan turha jo, talvitakkia kun ei tarvita enää keväällä.... tämän hintaisesta tuotteesta olisi mukava saada edes jotain hyötyä, nyt rahat on heitetty kankkulan kaivoon ja tyttömme on ollut koko talven ilman takkia.

Vierailija

erittäin hyvää ja asiallista oli asiakaspalvelu silti ettei jää nyt väärää todistusta.

Jättivät vaan reklamoinnin hoitamatta loppuun asti. Kauppa jäi vähän vinksalleen. Ajattelin sen johtuvan liian pienestä henkilökunnasta ettei ehdi kaikkea viimeistellä.

Vierailija

kaupan purkua ollaan jo vaadittu aikoja sitten, mutta ei ole mitään sen eteen tapahtunut. Pitäisi vaan niellä tappinonsa ja olla hiljaa, se on se viesti mitä saan... no kuluttajasuoja-asiamiehelle on asia menossa, joten katsotaan miten asia etenee... se on hidasta, mutta meillä kun ei ole enään minnekkään kiire, peli kun takin osaslto on jo menetetty.

Ainoa mikä sai mut räjähtämään lopullisesti ole tuo todella asiaton asiakaspalvelu, tänä päivänä kun firmojen kannattaisi miettiä miten asiakkaita kohtelee milloinkin, valinnanvaraa kun on tarjolla vaikka kuinka paljon.

Vierailija

Eli hupun kiinnitys neppari lähti irti, se lähti niin, että koko nepparin alla oleva kangas repesi alta, ilman että takki olisi tarttunut mihinkään yms. Takki oli ollut kerran tai kaksi päällä ja sekin vasta kauppareissuilla.

Aluksi luulinkin asian pelaavan, ja takki lähti maahantuojan kautta takaisin tanskaa ver de terrelle kunnes jotain tapahtui...

takkia ei kuulu eikä näy ja vaadinkin sitten kaupan purkua koska takki tarvitaan nyt eikä huhtikuussa...siihen he eivät vastanneet juuri mitenkään ja viesti on vaan että takki tulee joo...

no me aloimme sitten vaatimaan jotain tapahtuvaksi niin sittenhän alkoi se ala-arvoinen käytös... suoraa kettuilua ja suun soittoa.

He jopa sanoivat, että pitääkö nyt teille laittaa joku julkinen anteeksipyyntö heidän sivuille että olisimme tyytyväisiä. HALOO?? Että tälläinen on sitten vastaanotto..

Eli emme ole saaneet vieläkään takkia, emmekä rahoja takaisin... meidän vaan pitäisi niellä tappiomme. Kallis takki jota meillä ei ole tai sitten saamme sen takin kun talvi on jo ohi ja se ei enään tytöllemme mahdu.

Sekö on oikein..?

Vierailija

ja jotain pientä häikkää olikin. Tilaus kesti luvattoman pitkään - kaksi viikkoa.

Tilaus oli iso ja hyvä heille, mutta yksi body tuli liian pienenä. Se seuraava koko oli loppu jonka olin alunperin tilannut.Meilasivat että otanko pienemmän koon jos saan palauttaa heidän piikkiin jos liián pieni. Pienihän se oli mutta silloin en tuntenut kyseisen merkin kokotaulukkoa.

Palautin siis bodyn omalla kustannuksellani enkä koskaan saanut postimaksua tililleni vaikka olivat niin mainostaneet. Sain kyllä nopeasti uuden ja isomman bodyn eri värisenä mutta lyhythihainen tuli joka oli yli euron halvempi.

Eli sisukas. net jäi minulle velkaa kokonaista 1,90 euroa! Heh, siis jotain hampaankolossa. Kiva valikoima heillä on ja mukavat uutiskirjeet.Valikoiman laajuus on tärkeä ettei joka nuttua tarvi eri nettikaupasta tilata. Siinä äkkiä tulee paljon kustannuksia.

Superpositiivista palautetta haluan antaa viime keskiviikkona tekemästäni lasten kenkätilauksesta ruotsista. Iso laatikko tuli perille kokonaisessa kolmessa arkipäivässä ihan omaan eteiseen. Kaikkea oli mitä netissä klikkasin ja juuri oikeat koot että värit. Helppoa ilman toimituskuluja. Laatikko oli aavistuksen reikäinen mutta kengät sisällä omissa laatikoissaan täysin suojassa. Niin sitä pitää. Suosittelen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat