Osaavatko miehenne seksiä? Vai runkkaavatko vaan itsensä teihin? Osaavatko käsitellä klitorista?

Vierailija

Onko heillä pitkä kieli?

Omalla miehellä huonot, lyhyet sormet. Kankea käsi, sellanen karhea miehen "koura", jolla ei tee kosketuksessa yhtään mitään.

Kieli on myös liian lyhyt.

Siihen päälle itsekäs luonne ja pieni muna. Avot.

Kommentit (8)

Vierailija

erinomaisella tavalla - harvoin runkkaa minuun,. ellen käske... aina kun ei oma orkku ole likellä. Muutoin kyllä ihan sekstaillaan monipuolisesti.

Vierailija

..joka on ollut miehensä runkkualustana nyt seitsemän vuotta. Ja kiitti, mulle riitti. Huono seksi pilasi tän liiton. Ja kyllä, mä olen niin itsekäs, että kerään kimpsuni, kampsuni ja lapseni, ja lähden tästä kävelemään. Miehen itsekkyys ja laiskuus siis toki näkyy muillakin elämän alueilla kuin seksissä..

Mä en tiedä mikä siinä on niin vaikeaa, että räpläis mut edes märäksi ennenkuin panee.. Ja jos sanon, etten oo vielä valmis niin runkkaa sormella. No sehän kiihottaakin ihan hillittömästi. Eikä perkele opi, vaikka oon asiasta sanonu, nätisti ja vähemmän nätisti. Ja seksihän tietysti loppuu silloin kun hän tulee. Aivan sama vaikka mä olisin kuinka kesken.. Samaten on ilmeisesti vaikea ymmärtää, että esim: tissien puristelu tuntuu hyvältä - nänneistä vetäminen ei tunnu hyvältä. Joko mies ei kuuntele, ymmärrä tai välitä, mutta mä en enää jaksa kiinnostua siitä, missä vika on.. Jos kerran mun toiveet ja tarpeet kaikuu kuuroille korville, niin olkoot.

Vierailija

Mutta mies ei osaa eikä jaksa tehdä mitään muuta kuin runkata itsensä. Kädet kuulemma puutuu.

Hassua ettei miehille koskaan sanota että "orgasmi on päässä"...

Vierailija

naamakin on hyvä.

sen lisäksi olen hyvä ottamaan suihin ja olen notkea joten venyn asentoon kuin asentoon.

mies sen sijaan on täysin kyvytön rakastaja.

kielensä, eikä sormensa eivät ylety minnekään. Eikä osaa koskea karhunkourallaan. Kirjaimellisesti vain kouraisee, ei oikeasti kosketa. Surkea rakastaja. Ja munakin on pieni.

Vierailija

roikkuvine tisseinesi, löllömahoinesi, kauheine raskausarpinesi ja ennenkaikkea sinun niin ihana lurppavagina ja naamakin on ruma kuin petolinnunperse aamupaskan jälkeen..

t: miehesi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat