G: Mikä sinua vituttaa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mua vituttaa:

1. esikoiseni tärkeilevä isä, jolle lapsi on pelkkä oman egon jatke. Mä en ole yhtään mitään ja mua ei tarvitse kuunnella jos puhun jotakin lapsen asioihin liittyvää, koska lapsihan asuu hänen luona. (vaikka on mulla ihan yhtä paljon ja aikaisemmin ENEMMÄNKIN koska hän oli aina töissä tai ryyppäämässä. Hän on hoitanut kersaansa kunnolla vasta puoli vuotta, aikaisemmat 5 vuotta hoidin minä. Mutta nyt ollaan olevinaan niin helvetin tärkeetä.)

2. Toi Matti Näsä Gigantin mainoksessa VIE MULTA JÄRJEN.

3. Tietysti toi ilma. Koko päivän ollu kämpässä ihan pimeetä.

4. Raskaana oleminen: ei voi urheilla, ei voi ryypätä, ei voi pitää normaaleja vaatteita, ei voi panna niinku haluaa ja kakara on koko ajan väärin päin ja närästää. Kyllästyttää esiintyä joka paikassa tämmösenä pallona. Olis kiva näyttää jo taas ihmiseltä vaihteeks.

5. Terveydenhuoltohenkilökunta. Se ketä ekana vilauttaa mulle leikkausveistä synnärillä, saa sitten kyllä nyrkistä naamaan. Se on saletti. Tekis mieli mennä johonkin metsään synnyttään niin SAIS TEHDÄ SEN NIINKU ITTE HALUAA eikä niinkun ne haluaa. Oli sitten tenava vaikka poikittain.

6. Se kun soitin tänään kelaan ja kysyin miten äitiyspäivärahahakemus edistyy, niin EIHÄN NIILLÄ OLLU AIKOMUSTAKAAN KÄSITELLÄ SITÄ VIELÄ KUUKAUTEEN. "Ai, sä haluat sen aikaistettuna? No mäpä pistän tähän sitten että kiireellinen." Mä kävin jumalauta täyttämässä sen hakemuksen siellä toimistossa ja sanoin ääneen ja itsekin lukivat, että nimenomaan haluan aikaistettuna! Siis missä noiden virastotyyppien aivot on aina??? Eikö niitä saa ottaa työpaikalle mukaan??? Ihan sama juttu aina työkkärissä ja sossussakin. Jos hakemuksessa on joku kokonainen lause, niin sen tavaamiseen menee kuukausi, ja jos hakemuksesta puuttuu joku liite, niillä menee kolme viikkoa ennen kuin ne pystyy ilmoittamaan siitä sulle. Ja isännälle määräillään jatkuvasti työnhaun uusintaa lauantaille. Onko niiden Excelissä kenties joku bugi, häh???

7. Se kun mies telo olkapäänsä eikä voi senkään takia panna niinku haluaa.

Mikä sinua vituttaa?

Kommentit (7)

Vierailija

että teitä ei osata hiekottaa kunnolla! Perkele kumma homma kun "ammattilaiset" eivät osaa hiekottaa, tiellä on vaan kapea polku hiekotettu. Vaihtoehtoina kävellä keskellä tietä tai ojan puolella. Se vituttaa! Mihin voisin valittaa tuosta teiden kunnossapidosta? Tuo tuuli on muuten myös erittäin vittumainen tänään.

Vierailija

Lainaus:

se, että luulet sitä gigantin ukkoo matti näsäks :D.

Vaan se? No sitten menee kyllä varmasti tosi hyvin!

Mua vituttaa lisäksi yli-innokkaat provobongarit. Ja se, kun poliisit ajaa aina ylinopeutta.

Vierailija

Itseä vituttaa:

- irtisanomisuhka työpaikalla

- se ettei mies ota kuuleviin korviinsa kun kerron peloistani oman työpaikkani suhteen, vaihtaa välittömästi puheenaiheen omaan loisteliaaseen ylennykseensä, bonuksiinsa ja siihen kuinka kaikki ovat sitä mieltä että hän on maailman ässin jätkä ja koko firman pelastus

- uhmaikäisen temppuilut ja se etten itse osaa olla aikuinen vaan aina provosoidun niistä

Vierailija

Meidän paras ystäväperhe (samanikäiset lapset kuin meillä ja viihdymme aikuisetkin loistavsti yhdessä) on vieraillut meillä iltaa istumassa kesän jälkeen kolme kertaa. Me emme ole vierailleet heillä kertaakaan. Nyt olisi kohta edessä kuopuksemme synttärit, joihin sukulaisten lisäksi kutsuisin ainoastaan tämän kyseisen perheen. Nyt kiukuttaa, että tulevatko he meille taas syömään ja juomaan, mutta me emme saa koskaan vastakutsua. Perheen äiti on mielestään aina kovin kiireinen, höpisee ohi mennen, että katsotaan sitten tässä joku päivä, koska tulette kylään, mutta kutsua ei tule. Ja tänään olen päättänyt, että en kutsu heitä juhliin, kun kerran ovat niin monta vierailua jo "velkaa".

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat