mysteerinen kirje - mitä voi olla?

Vierailija

Postilaatikkoon kolahti lappu - voin noutaa kirjatun kirjeen postista. Siis hä! Kirjattu kirje, minulle?!!?!?!?! Kaikenlisäksi lähettäjäksi on merkitty VIRO. Onkohan joku viranomainen vai mitä? Ainoa mitä olen joskus saanut kirjattuna on pankkikortti tms. ja vasta sain uuden vuosi sitten. Auttakaa mua keksimään mikä sielä postissa odottaa kun pääsen parin tunnin kuluttua sen noutamaan.

Hyviä ideoita?

Kommentit (10)

Vierailija

jos oot voittanu jotain, tai sit tallink on muistanu sua jollai matkalipulla... kilpailu palkinto heh... jotain mukavaa! ilmoita sit mitä oli!

Vierailija

Kirje - tai pikemminkin paketti - on noudettu. Se olikin kauan odotettu sohvan istuintyynynpäällinen (takuujuttuja). Reklamaatiosta on kulunut jo niin kauan että unohdin täysin koko tyynynpäällisen. Ja sehän tuli siis Virosta!

ap (kivi vierähtänyt sydämeltä!)

Vierailija

Haaste oikeuteen - hmm... mistä ihmeestä tämmöinen kiltti kotiäiti haastettaisiin. Päivät istuskelen hiekkiksen reunalla lasten kanssa tai teen lumiukkoja. Pari kertaa viikossa käydään kaupassa... mistä ihmeestä mua oikein voisi syyttää?!?!?

Vierailija

Meidän autokin on miehen nimissä, joten siihenkään se ei voi liittyä.

Mitään merkittävää en ole ostanut, myynyt tai saanut pitkään aikaan. Ulkomaan matkoja en ole tehnyt. Töistä olen ollut poissa 3v. äitiyslomalla/hoitovapaalla. Laskut maksetaan ajallaan.

Mitä ihmettä sielä voi olla (lupaan tulla kertomaan kuoren sisällön kunhan käyn ensin postissa).

ap

ps. toiveena olisi että joku sikarikas tuntematon amerikan isosedänkumminkaima olis kuollut ja minä perisin koko omaisuuden ainoana perillisenä. ;)

Vierailija

Meille tuli auton joku "takaisin kutsu" kerran, eli kutsuttiin huoltoon tehtaan toimesta kun oli yks valmistusvika. arvaa olinko koko päivän ihan paiseessa, kun en asiasta tienny... Maalasin jo piruja seinille....

-kakkonen-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat