Jos pidät sairaanhoitajan työstä, kerro miksi?

Vierailija

Olen ajatellut alanvaihtoa sairaanhoitajaksi. Työn huonot puolet ovat aika hyvin tiedossa, mutta löytyyköhän ketään joka oikeasti pitäisi sh:n työstä?

Kommentit (2)

Vierailija

Minä pidän ihmisten kanssa työskentelemisestä ja minusta on mukava tutustua ihmisiin. Naisvaltaisissa työyhteisöissä

onomat vaikeutensa, mutta olen löytänyt hyviä ystäviä paljon työn kautta ja tällöin töissä on mukavaa. Pidän myös vaihtelevista työajoista ( ymmärrän kyllä että kaikille tämä ei ole plussa). Itsenäinen työskentely on myös mukavaa, mutta toisaalta tukea tiukoissa tilanteissa saa työkavereilta ( hoitajat, lääkärit, fyssarit) apua.

Tällä hetkellä työskentelen teho-osastolla, missä saa rauhassa hoitaa omaa potilasta kokonaisvaltaisesti ja omalla rytmillä. Omassa työssäni pidän myös muuttuvista tilanteista ja siitä että päivät eivät toista itseään. Sanon kyllä että sairaanhoitajantyö on mukavaa ja työ pysyy mukavana jos pitää oman mielensä virkeänä.

Vierailija

Tykkään sairaanhoitajan työstäni.

Saan joka päivä onnistumisen iloa, tuntuu, että aina on uutta opettelemista. Se on mielenkiintoista.

Mahtavaa myös kun potilas tulee parempi vointiseksi, mutta myös oikein sairaat ovat haastavia työsarkoja. Niissä oppii paljon ja saa myös tehdä paljon oppimaansa.

Päivät erilaisia, joskus kiirettä, joskus helvetillistä kiireen puolesta, joskus rauhallista.

Oma potilas antaa vastuuta ja saa toimia ison työyhteisön jäsenenä ja tiimin jäsenenä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat