Mitä deodoranttia käytätte?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

.

Kommentit (4)

Vierailija

eli mikä on paras ympäristöystävällinen deorantti ? ovatko roll-on deoranttit parempia kuin 'suihkutettevat' ja mitkä merkit ovat parhaita?

Vierailija

Frantsilan luonnondeodorantti on kyllä mielestäni paras; toimiva ja luonnonmukainen. On tosin muovinen roll-on jota ei voi kierrättää. Weledan suihkutettavat hyväntuoksuisia ja lasipullot saa kiertoon, mutta ei niillä jumppaamaan voi lähteä... Kivi/kristallideojakin on tullut joskus kokeiltua, mutta ei toiminut kyllä ainakaan minulla. Kiva kuulla, jos parempia kokemuksia tai muita hyviä tuotteita.

Vierailija

Itse käytän Homcaren antiperspiranttia. Sitä saa ostaa nestemäisenä isossa pullossa, josta sitten omien tarpeiden mukaan saa laittaa suihkepulloihin, jokaiselle perheenjäsenelle omaansa. Suihkepullo toimii jousella eli ei ole mitään ponnekaasuja eikä muutakaan luontoa tuhoavaa. Jätettä tulee tuo yksi iso pullo, joka kestää meidän perheessä 4:n suihkuttelijan kanssa n. vuosi. Itse suihkepullot voi pestä ja täyttää yhä uudelleen ja uudelleen. Lisätietoja www.homcare.fi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat