"3 pyörä" ja raskaus......

Vierailija

hei! olemme noin 30v avopari...haimme suhteeseen uutta jännitystä ja pitkään harkittuamme otimme netissä yhteyttä mukavaan mieheen, joka oli halukas 3 pyöräksi... tapasimme 3kertaa kimpas, ja ny olen raskaana tiesimme et raskauden mahdollisuus on ja myös tämä 3pyörä tiesi.. odotamme uutta tulokasta rakkaudella vaik isästä ei varmuutta olekkaan:)....asiallisesti voi kommentoida tai jos vastaavia kokemuksia muilla:)

Kommentit (8)

Vierailija

"Englantilaisen biologin Robin Bakerin mukaan 10-15 prosenttia aviomiehistä huoltaa tietämättään vieraan miehen siittämää lasta."

Tuollaisen lainauksen otin netistä. Suomalais tutkimuksissa luku on ollut muistaakseni 5-10 prosenttia. Mutta mehän ollaankin vähän parempia kuin muut, ydinvoimalatkin on turvallisempia kuin muilla ja ruoka puhtaampaa kuin missään muualla.

Mielestäni isyystesti pitäisi olla itsestään selvyys (ja olisikin jos nainen siittäisi ja mies saisi lapsen). Mies saisi sitten itse päättää lukeeko tuloksen vai ei.

Vierailija

Ap:han toivoi asiallisia kommentteja!!

Lainaus:

melkein rukoilen että tulisi jotain tauteja myös kaupan tekijäisiksi niin muistais seuraavalla kerralla..

Vierailija

käyttää kortsua puolituntemattomien ihmisten kanssa. Ainakaan mitään tauteja ei voi olla, koska miehen sanaan voi aina luottaa. Tiedän tämän, koska olen mies. Tiedän myös sen, että paljaalla on huomattavasti mukavampi nussia.

Vierailija

Jostain syystä minusta ei ole ollenkaan hauska ajatus, etten tietäisi kummalle lasta odotan ja muutenkin oli aivan selviö, että haluan aviomieheni isäksi. Kaippa siihen olisi sopeutunut, jos vahinko olisi käynyt, mutta...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat